Aktiesnakken — August 2010
-
-
overhovedet ikke..
-
men derimod kunne man måske regne lidt på at BioPorto sikkert ønsker at have en løbende produktion af antistoffer
-
og med en batch størrelse på 250.000 kunnem naregne lidt på produktionstider osv. for på den måde
-
at skønne sig frem til hvad BioPorto forventer af 2011
-
nope.. men kan huske at jeg knap havde købt min første biop aktie på det tidspunkt
-
he he, præcis..
-
jeg er slagter, det der er et kummerligt forsøg på at åbne lummerchatten.....
-
he he, det lyder som om du er en egnet medinvestor på min plan b:-) den tanke er hvis for grim til det her forum
-
finder egentligt tanken om at researche lidt på produktionstider for monoklonale antistoffer lidt spændende
-
med udgangspunkt i at BioPorto ønsker en løbende produktion
-
den er ubegrænset, det føler jeg mig helt overbevist om, og ellers køber de Genmabs fabrik i USA:-)
-
nej, men jeg mener at hvis de vurderer en batch størrelse på 250.000 som nødvendig, om man så ud fra det kan skønne hvad de forventer af 20
-
2011, forudsat at de ønsker en løbende produktion
-
her er lidt http://www.nap.edu/openbook.php?record_id=9450&page=25 har søgt på : production times for monoclonal antibodies
-
der bliver regnet med 3 tests pr patient, og sikkert flere, pr dag
-
når vi snakker ICU
-
åben lige det link jeg sendte, der står en masse interessant, men har ikke fundet det jeg søgte endnu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind