Aktiesnakken — August 2010
-
-
hvad fundamentalt er der bag denne hindenburg indikator udover at mange aktier har ramt deres 52 uges høj-lav. Hvad kan det sige om noget?
-
jo, men det er bare sådan at markedet ikke opfører sig som en naturkraft, som der lægges op til. Og det her omen skal så bekræftes om 36 dag
-
The number of stocks at a 52-week high must not be more than twice the number marking lows, the technical theory also says
-
hvorfor kan man spørge?
-
og hvis du har en svag og selvopfunden indikator er det jo ikke god videnskab at forudsige en dramatisk effekt
-
og jeg kunne godt tænke mig at de verificerede dem med lidt flere tal end bare tilbage i 2008
-
ikke nødvendigvis. Jeg tænker bare høj
-
klart nok Pete, men jeg tænker bare på at de kriterier er ret vilkårlige. 2 forekomster af en begivenhed giver jo ingen forudsigelseskraft
-
men de får klart point for at navngive fænomenet!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind