Aktiesnakken — August 2010
-
han er kun på banen med dårligt nyt, og sidst han lavede et indlæg, skrev han det op med stort at testen ikke duede, og det endte med at ha
-
han intet vidste om hvad han snakkede om
-
håber vi kan slippe for at komme ned på det niveau
-
Han slog et stort brød op med det studie på The ngal test, at 40% af svarene blev kasseret som failure
-
og det blev debatteret lystigt, det viste sig så at "Failure" mht nyretest, betød kidneyfailure
-
jeg vil lige sige at jeg er helt enig med dig vandmand
-
men dermed ikke sagt at sl65 ikke har nogle pointer, det har han helt sikkert, men han må gerne være mere ydmyg, hvis ikke han er 100% sikk
-
sikker
-
Jo, jeg kendte heller ikke RIFLE kriterierne dengang
-
og det gjorde SL65 slet heller ikke, men han læste et studie, og konkluderede selv at failure måtte betyde fejl i testen
-
jeg havde hele tiden forstået det korrekt, men kom da i tvivl da sl65 lød så overbevisende
-
Håber Hegu når hjem, er han ikke fra Kokkedal? http://nyhederne.tv2.dk/article/32884566/?forside
-
jeg var 100% sikker, indtil sl65 lød så overbevisende, - jeg har læst mange konklusioner på studier
-
Kør ikke igennem, hvis du ikke kan se asfalt
lyder som et meget godt råd
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind