Aktiesnakken — Juli 2010
-
weee på plads 7 over bedste skribenter, var der gratis plussertil de 10 bedste skribenter??

-
der er fantastisk mange spændende folk herinde, som på vidt forskellige måde, deler en livsanskuelse som man ikke møder mange steder i dk
-
og på den måde føler jeg at PI chatten er mere end bare en funktionalitet
-
og at PI er mere end bare et finans site
-
jeg har PI som ikon over mest besøgte, jeg åbner den før min nordnet, den ligger lige ved iden af, og så kærer den konstant, når computerne
-
kører
-
har lige sendt en PM fill
-
godt at se dig herinde turin
-
jeg er fortsat selv på via test sitet
-
sålænge du vil love det ikke er en blinddate for at præsentere mig for dine forældre
-

-
jeg melder mig ind i kampen!
-
osse her, BioPortos vidner burde ha en side for sig selv
-
PI skal være det fedeste sted at være som aktionær
-
du skulle sætte plus aftalen 50kr højere, og så få lavet et sæt polo Tshirts til PI venner
-
Ja jeg har faktisk tænkt tanken
-
kunne godt ha ønsket at i havde lavet lidt på debatten, når man opretter en tråd, at man kunne se hvordan den ser ud inden man poster
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind