Aktiesnakken — Juli 2010
-
Det bedste vi har lavet i PI er og bliver chatten
-
og den har kostet os 2 arbejdsdage. Denne nye platform har kostet 1,5 million
-
den ide vi havde, der var vi oppe imod DBA, ekspv. og ideen var så genial at vi kunne ha taget noget fra dem
-
ja... det er fantastisk
-
chatten her giver en form for kammeratskab, og debatten bliver sikkert en hel masse mere sagligt af den grund
-
Der er kun en ting der tæller og det er vedholdenhed og forbandet hårdt arbejde
-
her på det seneste synes jeg at folk har tilmeldt sig lidt ydmygt, og det har også en masse med chatten at gøre..
-
vedholdenhed og hårdt arbejde... hmm, jeg er slagteriarbejder på akkord i min fritid
-
weee på plads 7 over bedste skribenter, var der gratis plussertil de 10 bedste skribenter??

-
der er fantastisk mange spændende folk herinde, som på vidt forskellige måde, deler en livsanskuelse som man ikke møder mange steder i dk
-
og på den måde føler jeg at PI chatten er mere end bare en funktionalitet
-
og at PI er mere end bare et finans site
-
jeg har PI som ikon over mest besøgte, jeg åbner den før min nordnet, den ligger lige ved iden af, og så kærer den konstant, når computerne
-
kører
-
har lige sendt en PM fill
-
godt at se dig herinde turin
-
jeg er fortsat selv på via test sitet
-
sålænge du vil love det ikke er en blinddate for at præsentere mig for dine forældre
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind