Aktiesnakken — Juni 2010
-
men jeg er sving king!
-
Modsat så ser det ud til der er nogle fonde der sælger ud så svært at vide hvor mange flere de skal af med. Dog ret interessant at se
-
hvor flot den blev handlet op under mega stor volum den sidste time
-
aka - de mangler en spindoktor i Lo der kan lave kampagner uden at træde i spinaten
-
-
aka jeg er også kort med nogle af alle dem jeg køte i går. Tror på hurtige 10% når puklen er væk
-
den slag udveksling mellem dansk fagforeing og dansk folkeparti bliver intenst interessant at følge
-
men ok den her er lidt en anden boldgade
-
-
The forward plan is to plug and abandon the Korka 1 well. øv...
-
kan de ikke sælge deres wellplugging skills til BP

-
Eaglewood's efforts are now focused on preparations for drilling the Ubuntu prospect on our PPL 259 license, which we expect to spud in August or September of this year
-
hahaha JA!
-
nu forstår jeg iøvrigt bedre smækket i tsu idag... jeg kan se at george2 bragte nyheden om korka 1 på den anden kanal allerede kl. 11...
-
tsu har dog ikke fundet det besværet værd med en børsmeddelelse endnu.. hmm!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind