Aktiesnakken — Juni 2010
-
så derfor må aka med flere hurtig på banen i morgen så vi kan komme igennem denresternde pukkel i 15,0 før opfarten kan begynde
-
jeg tager 3k imorgen
-
Hvis duhar ret i tallet så bør vi vel senest orrsdag komme igennem
-
godt aka. eendnu en falder til patten

-
sug for f.... sug
-
det er helt fair NS harfået på puklen ovenpå FP meget pludselige afgang. Men ja det er nok trods alt tale om en overreaktion
-
men jeg er sving king!
-
Modsat så ser det ud til der er nogle fonde der sælger ud så svært at vide hvor mange flere de skal af med. Dog ret interessant at se
-
hvor flot den blev handlet op under mega stor volum den sidste time
-
aka - de mangler en spindoktor i Lo der kan lave kampagner uden at træde i spinaten
-
-
aka jeg er også kort med nogle af alle dem jeg køte i går. Tror på hurtige 10% når puklen er væk
-
den slag udveksling mellem dansk fagforeing og dansk folkeparti bliver intenst interessant at følge
-
men ok den her er lidt en anden boldgade
-
-
The forward plan is to plug and abandon the Korka 1 well. øv...
-
kan de ikke sælge deres wellplugging skills til BP

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind