Aktiesnakken — Marts 2010
-
den der oprindelige var delt i 2 og på ialt 435 mw... men som man after Due diligene skar ned til 129mw.
-
den der omtales i noterne må være den der var omtalt i berlingske mellem jul og nytår og som vedrørerer brindisi, candela, m.w.
-
disse projekter stammer fra en tidlig aftale som man oprindelig indgik i VEI-regi med baltic.....
-
altså før GES overtog VEI.
-
det er meget lækkert så meget du ved coller
-
dvs. i 2006 eller før..... aftalen var på 300mw oprindelig og til en billig penge... 65k euro per mw.
-
Baltic havde/har (?) pligt til at fylde op til 300mw men om det sker tor jeg nok vi må tvivle meget på.
-
indtil videre er de 254mw som projekterne var på dengang minimeret til 150-160 (sidst jeg talte sammen) og spgm er om baltic overhovedet ha
-
r andre kvalitetsprojekter at fylde op med.... vi skal vist bare være meget tilfredse hvis de 150-160mw bliver til noget.
-
ja, stinker. Det kunne være en rar tanke.....
-
men tanken om flere retssager og hvad et modregningskrav evt. ville betyde for de 150-160mw og færdiggørelsen af disse er ikke rar...
-
og så er 65k per mw som sagt ret billigt.
-
ja munk, de noter er stort set uændret ift. tidligere år
-
og jeg er glad for at se at der stadig er forudbetalinger på de projekter.... der har jo været noget snak om at de kunne være brugt på
-
mg og mm da likviditeten strammede til.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind