Aktiesnakken — Marts 2010
-
i det hele taget er det et par dage med gang i... TSIS med Uttethals præsentation den 13. ISICEM med Bangerts præsentation. APC-PCI
-
markedsføring begge steder, og så et regnskab at runde af på...
-
Rebella hvis du skal købe vil jeg nok overveje at vente til i morgen da det desværre ser ud til at idag bæres af NN'er, og de er ikke til at
-
regne med
-
eller fisk dem i luk
-
det ved jeg.... men ja der er ingen grund til at betale for meget for dem jo
-
god rejsedag så

-
dunno... ABG Sundal Collier AB. Ved faktisk ikke om det er en "rigtig" bank, eller hvad det er... anyone?
-
men nu er Avanza tilbage... de køber nok til 7,65 og sælger til 7,55 lige om lidt... det er gerne kutymen
-
ja det er muligt... var også sagt mest i sjov, men tror ikke der er plus på den konto i BioP handler. Men det ville da være fornuftigt at
-
gemme dem... jeg skal også have nogen flere, men der er lige lidt der skal falde på plads først... så må vi se om jeg når det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind