Aktiesnakken — Marts 2010
-
rebella... nej videnskabelige studier må de vel offentliggøre som de har lyst til. Og det er så i morgen de har tænkt sig at gøre det
-
det er jo ikke en test af deres teknologi, men en test af NGAL som markør for nyreskade
-
hvor resultaterne blandt andet er udledt af deres egen test udvikling
-
posteren for præsentationen kan som der står på hjemmesiden ses fra i morgen klokken 11
-
i det hele taget er det et par dage med gang i... TSIS med Uttethals præsentation den 13. ISICEM med Bangerts præsentation. APC-PCI
-
markedsføring begge steder, og så et regnskab at runde af på...
-
Rebella hvis du skal købe vil jeg nok overveje at vente til i morgen da det desværre ser ud til at idag bæres af NN'er, og de er ikke til at
-
regne med
-
eller fisk dem i luk
-
det ved jeg.... men ja der er ingen grund til at betale for meget for dem jo
-
god rejsedag så

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind