Aktiesnakken — Februar 2010
-
hvad skete der lige i Bioporto efter jeg slukkede computeren, har UBS insiderinformation
-
det kan lære dig at slukke før luk
-
ja.... hvad fanden er nu det for noget... skulle i Bilka med konen og bruge de sædvanlige 5000kr
-
hvad mener du Pete?
-
UBS har vel ikke en kunde der ønsker en større aktionærpost?, så hedder det hurtigt kurs mange
-
Nå.. du svarede bare på mit eget indlæg, sidst vi så avanza solgte de ud, nu køber de på toppen.. bliver spændende imorgen
-
Thermo er aktive må det siges...
-
-
så må vi se om det bliver til noget med abbott diagnostics
-
jeg vil slet ikke fortælle hvor mange procenter min portefølje er steget idag, så ved i hvor meget der står i Bioporto:)
-
-
Drue, kunne man forestille sig at UBS er sat til at købe 5%
-
UBS har jeg aldrig set i BioPorto... og pludselig er Avanza med også
-
lad os da håbe at de kunne finde på at lave en topo på bioporto
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind