Aktiesnakken — Februar 2010
-
Thermo er aktive må det siges...
-
-
så må vi se om det bliver til noget med abbott diagnostics
-
jeg vil slet ikke fortælle hvor mange procenter min portefølje er steget idag, så ved i hvor meget der står i Bioporto:)
-
-
Drue, kunne man forestille sig at UBS er sat til at købe 5%
-
UBS har jeg aldrig set i BioPorto... og pludselig er Avanza med også
-
lad os da håbe at de kunne finde på at lave en topo på bioporto
-
skal alle handler i fx. bioporto ikke køres over børsen, hvis en af ddb kunder køber?
-
fordi en af mine venner har købt 6700 aktier i bioporto idag, til kurs 7,00 i dbb, og dbb har kun handlet 1500 internt til kurs 7
-
hader de interne handler i bankerne
-
troede alle handler skulle registreres på børsen
-
okay... men bliver interessant hvad UBS pludselig laver med så markant et opkøb, de kunne ha fået et gak på 7,5 max
-
men hele vejen op til hvad:)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind