Aktiesnakken — Februar 2010
-
og så et om fremtiden i forlængelse af de regulatoriske ændringer.... (støtte væk = markedet væk?)
-
drop-based vaccines... too early to talk about market death.
-
drop market is here og here to stay.... vi ser ikke de store ændringer på kort, mellemlangt sigt i frankrig hvor vi har stort salg.
-
i holland havde vi se ændringerne komme - dog ikke så hurtige og så dramatiske.
-
"the sky is still blue" sluttede man det spgm. af med
-
end of præsentation.
-
undervejs var der også et par spgm vedr. tax rate på 38%.... den vil gå ned i de kommende år.
-
super godt gået tusind tak
-
and the grass is growing
-
Den høje sats skyldes fordelingen af salget rundt omkring - den helt præcise forklaring fik jeg ikke helt fat i for det er lidt ulogisk
-
at man i udlandet lå på 32% skat og herhjemme på 25..... så hvordan man kommer til 38% totalt er ikke så logisk
-
jeg vil tro det er har lidt med noget "dobbeltbeskatning" at gøre - men det vigtige var den vil gå ned i de kommende år.
-
jeg kan efter at have læst referatet af LiveChatten kun se at de har styr på forretningen
-
tak tak... ja, det virker sådan.
-
ja maconomy ser stærk ud
-
GEN er i børsen i dag - Thomas Bowers bringer salgsprisen på 750 mio for fabrikken i tvivl - på trods af afskrivning på 400 mio
-
aktien er så heller ikke bilig, men vi skal nok se noget seriøst gang i Grazax før aktien for alvor kan rykke.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind