Aktiesnakken — Februar 2010
-
at man i udlandet lå på 32% skat og herhjemme på 25..... så hvordan man kommer til 38% totalt er ikke så logisk
-
jeg vil tro det er har lidt med noget "dobbeltbeskatning" at gøre - men det vigtige var den vil gå ned i de kommende år.
-
jeg kan efter at have læst referatet af LiveChatten kun se at de har styr på forretningen
-
tak tak... ja, det virker sådan.
-
ja maconomy ser stærk ud
-
GEN er i børsen i dag - Thomas Bowers bringer salgsprisen på 750 mio for fabrikken i tvivl - på trods af afskrivning på 400 mio
-
aktien er så heller ikke bilig, men vi skal nok se noget seriøst gang i Grazax før aktien for alvor kan rykke.
-
-
men så må det også blive en kasskracker af de store, hvis man nu har nok kapacitet til mange års vækst.
-
men ingen gæld og stærk cash position
-
men hvad laver small cap DK til en sådan præsentation?
-
det ser ud som om de har fået det hele på plads til god og sund vækst
-
tak ksa - jeg kan stærkt anbefale at man lige selv kigger på slides også. Der er nogle af dem der er ganske gode.
-
de er lækre de her livechats
-
i love them!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind