Aktiesnakken — Februar 2010
-
bmo jeg ser nu kke de store kurs muligheder i ns på den korte bane. Ik efter de lige er kommet med resultater. Hvad skal trække den længere
-
op?
-
Troldmand, du skal jo også tænke på at Bioporto ikke har haft interesse i den aftale de sigtede efter først, med det samme de kunne se frem
-
til august sidste år
-
ja det er endnu en advarsels lampe. hvis det hele vitterligt er så afsindig godt hvorfor er der så ikke prof investore inde?
-
Misforstå mig ikke. Jeg kan måske godt fionde på at købe lidt i selskabet. Men der er bare nogle risiko i selskabet som man også skal have m
-
fill ja det er rigtigt. men de har dog brugt 2-3 år før da på at lande en aftale.
-
og nu har de vel brugt et lille år med deres nye strategi på at lande en aftale
-
det er rigtigt, men da havde de jo ikke engang patentet
-
tet eller andet er der "begravet" siden det endnu ikke er lykkedes. Spørgsmålet er så om det er noget alvorligt der er begravet eller
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind