Aktiesnakken — Februar 2010
-
i forhold til kursværdi. både fremadrettet og den nuværende kursværdi
-
så derfor er der også en pæn risiko i biop for at tingene falder på gulvet
-
der er trods alt en årsag til det ikke er lykkedes dem i 3-4 år at lande en aftale
-
jeg siger dog IKKE at det ikke vil ske for dem. Blot at der stadig er en risiko og den ikke er ubetydelig lille
-
bmo jeg ser nu kke de store kurs muligheder i ns på den korte bane. Ik efter de lige er kommet med resultater. Hvad skal trække den længere
-
op?
-
Troldmand, du skal jo også tænke på at Bioporto ikke har haft interesse i den aftale de sigtede efter først, med det samme de kunne se frem
-
til august sidste år
-
ja det er endnu en advarsels lampe. hvis det hele vitterligt er så afsindig godt hvorfor er der så ikke prof investore inde?
-
Misforstå mig ikke. Jeg kan måske godt fionde på at købe lidt i selskabet. Men der er bare nogle risiko i selskabet som man også skal have m
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind