Aktiesnakken — Januar 2010
-
men når/hvis salgstallene begynder at køre kan INTET holdet genmab kursen tilbage
-
jeg vil tror at vi q3 2010 ved nøjagtig hvor meget genmab kan blive værd, og så skal vi igang med de gamle kursmål
-
lad os krydse fingre. jeg glæder mig nu til Zalu fase III. Lisa har jo holdt den hen mht at få højere værdi ud af evt partnerskab
-
ja det har været en gamble. Lad os se om det var det rigtige. Jeg glæder mig også.
-
spændende nyheder med BenAnker - der skal nok blive bal i den borgerlige, hvis han ryger
-
GEN: højdespringer i C20 i uge 3: http://www.stockblog.dk/

-
hvis bernanke er det en skandale
-
er
0 -
er=ryger
-
sorry
-
de er en anderledes race end os andre, de amerikanere
-
ja hvis det er prisen for at redde verdensøkonomien.....
-
sidder lige og læser peter Aabo's artikel fra 3/11 kursmålet er her 50-65 på kort bane, stigende når USA kommer med ( 40% http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=1519464
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind