Aktiesnakken — Januar 2010
-
men jeg er stadig med. Og casen i mine øjne kører uforandret når vi er ude af vores penge problemer, eller det markedet opfatter som det
-
selvfølgelig er det dem, der går ned. Men det er også dem der har røven fuld af penge....
-
ret beset har vi 2 ting der giver buler hos genmab. Et refrac forsøg, som måske ikke var så slemt og så salget af fabrikken
-
og så var der det der besynderlige fald fra 140 til 70 efter godkendelse.
-
det var vel på sentiment. Alle analytikere der stod i kø for at trashe dem
-
men når/hvis salgstallene begynder at køre kan INTET holdet genmab kursen tilbage
-
jeg vil tror at vi q3 2010 ved nøjagtig hvor meget genmab kan blive værd, og så skal vi igang med de gamle kursmål
-
lad os krydse fingre. jeg glæder mig nu til Zalu fase III. Lisa har jo holdt den hen mht at få højere værdi ud af evt partnerskab
-
ja det har været en gamble. Lad os se om det var det rigtige. Jeg glæder mig også.
-
spændende nyheder med BenAnker - der skal nok blive bal i den borgerlige, hvis han ryger
-
GEN: højdespringer i C20 i uge 3: http://www.stockblog.dk/

-
hvis bernanke er det en skandale
-
er
0 -
er=ryger
-
sorry
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind