Aktiesnakken — Januar 2010
-
meget mere for end løfte om milliarder i biotek omsætning.
-
i løbet af to år vil vi kunne se om genmab bliver en ny novo nordisk og risikoen vil være meget lavere. Ikke fordi kursen er lav men fordi
-
vi har mere viden. Vi står på sikrere grund. Vi påtager os for meget risiko for tidligt. Det har jeg virkelig forstået betydningen af
-
hellere købe genmab til p/e 10 og se den løfte sig til p/e 20, end at risikere butikken ved negativ drift, kapitaludvidelse o
-
Når alt kommer til alt, når al analyse er foretaget. Handler investering og forretning jo om en ting. Omsætning og indtjening
-
enig nohope. Det gælder mange steder. Vi bliver tiltrukket af turnaround cases
-
men der er grundlæggende ALT for stor risiko
-
med mindre man som hya og andre laver massiv spredning
-
men afkast og risiko hænger ikke sammen. masser af value kører med ned.
-
de bedste investeringer jeg har købt har jeg haft mellem 5-9 år.
-
hedegaard, hafslund, vivendi, nokia
-
nu tænker jeg massiv spredning altså +50
-
det vil garanteret være en bedre investering at købe genmab i kurs 400 og så sælge i kurs 800 end at købe den nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind