...Men tilføjer for at rede ansigt det gamle ævl om at Zalut ikke duer.
købs anbefaling fra 400 og ned til 116
salgsanbefaling fra 70 til 102
flot - flot. og jeg må korrigere mig selv. Frank ER røvribset
Han skal mostes, skal kan.
An agency spokeswoman said conditional marketing authorization is granted
when theres a real need for medicines in serious illnesses.
We need additional data but nevertheless the benefit is considered quite
high, said the spokeswoman.
Jeg har postet nyhedsklippet i debatten.
er der ikke en der er på god fod med fru Husted som lige skriver og spørger om det er ritigt når div. nyhedsbureauer (inkl. dow jones) skriv
Puha jeg har været nervøs for at EMEA ikke ville tillade markedsføring grundet enkeltarmsstudie
er at EMA har godkendt... eller betinget godkendt arzerra....
de har anbefalet godkendelse af
markedsføring - men vil have yderligere data
De kommer så engang om nogle år !
Uanset om Arzerra er betinget godkendt el indstillet til samme så er selve det forhold at godkendeslen i givet fald er betinget faktisk...
...positivt da det kun sker fordi der vurderes at være brug for stoffet og risikoprofilen er god.
Uanset hvad peger det i den rigtige retning for Arzerra
Genmab granskes efter kurshop !
Handlerne i Genmab umiddelbart før kurshoppet vil formentlig blive undersøgt, skriver Nyhedsbureauet Direkt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind