var det ikke snart på tide at få ændret det nick Professor Tafkas...
Har jeg virkelig gjort så groft i nælderne at jeg behøver nyt id - kan et kort ophold i Jylland ikke længere gøre det?
nix... du har fortjent en version 2.0 opgradering
jeg kan godt lide det nu og datteren følger i faderens fodspor. Hun er den sande latrinære profet.
Men så er det jo slut med din evindelige smiger. Desuden er nick'et desværre fortsat passende når man betænker mine evner som investor.
det er i sandhed ædelt råddenskab
jjavel - så hvis jeg skriver mindre smigrende ting så skitter du ?
Skidter? Det er også et kompliment jfr. aka's analyse.
men principielt er det jo vanskeligt at skulle føre ellers normal seriøs diskussion men en debattør hvis nick er negativt ladet - hvis du fo
rstår. Selv om det jo kun er en ydre omstændighed så kommer den alligevel på bizar vis til at definere skribenten (i det her tilfælde dig)
er der nogen der kan fortælle mig om jeg skal opgive hvad der er i mit depot til skat, eller behøver man vel først når man sælger ?
det kommer af sig selv Gainomax - de danske pengeinstitutter opgiver dine data - inkl. dine sal i løbet af året
hej gaino du svarer kun skat af realiserede gevinster, dvs
True Stengård. Jeg skifter den dag Genmab forgylder mig. Hav mig undskyldt... its pusletime.
jamen hvad med tab? har brugt hele dagen på at skrive alle mine køb og salg ind på skat.dk
tab modregnes i dine gevinster og giver et samlet tal
det er dette tal du indberetter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind