Aktiesnakken — Januar 2010
-
det spænd er skal til for at opnå signifikans.
-
klart nok, men set ud fra et investeringssynspunkt og statistisk standpunkt er det bare mere sandsynligt end positive Huntexil forsøg
-
men ja selvom indicier for positivt resultat for huntexil umiddelbart ser fornuftigt ud så ser de endnu bedre ud for egfr
-
nej, kun fremadrettet
-
ihvertfald lige for nu
-
Ja stinker det ser fornuftigt ud. Jeg påpeger blot i ikke må begå den fejl at tro det er slam dunk. Det er det ikke. Og kursen vil lide
-
gevaldigtt skulle der komme dårlige resultater.
-
vi sammenlignede det nu bare relativt til neuro
-
Så det er noget man bør(ja SKAL) tage med i sine betragtninger inden data kommer. Har jeg lyst/råd til worst case at den bliver banket i
-
bund
-
helt enig, vil bare hellere være i genmab end neuro
-
jeg regner med at genmab tykt outperformer neuro i 2010
-
men som jeg nu næsten konsekvent skriver i mine indlæg. man kan aldrig overvurdere downside i en biotekaktier, til gengæld kan upside
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind