Aktiesnakken — Januar 2010
-
vi sammenlignede det nu bare relativt til neuro
-
Så det er noget man bør(ja SKAL) tage med i sine betragtninger inden data kommer. Har jeg lyst/råd til worst case at den bliver banket i
-
bund
-
helt enig, vil bare hellere være i genmab end neuro
-
jeg regner med at genmab tykt outperformer neuro i 2010
-
men som jeg nu næsten konsekvent skriver i mine indlæg. man kan aldrig overvurdere downside i en biotekaktier, til gengæld kan upside
-
aka om det bliver ns eller gen der bliver den størsdte kursrakket afhænger faktisk ret meget af netop huntexil og egfr.
-
ja på den korte bane, men vi har jo ihvertfald et skud både i bøssen og ude af bøssen (på markedet) -
vil stadig fastholde at den største værdi i Genmab er Arzerra og at det ikke kan holdes nede, hvis det er godt og ej heller op hvis skidt
-
jep i know. Men der er også næste dobbelt så mange aktier i gen som i ns hvorfor der skal en meget større underligende værdiskabning til for
-
at lave en dobler. så det er ikke så lige til
-
Men om relativ få dage kan vi jo i hvert fald afgøre om ns er ude af kampen. det sker hvis der kommer dårlige huntixil data
-
ja det bliver spændende. Hvor stort er huntexils markedet totalt?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind