jeg skulle måske nok have tilføjet.... men man skal nu nok alligevel huske at sælge lidt :).... desværre glemte jeg både at skrive og at gør
dejlig drejning natchatten har taget....
e det.. hvilket på et tidspunkt førte til en træls kontrovers med et pengeinstitut...
hvad var kursen på GES da det blev spået at man ikke kunne eje for få
og et meget træls tab - et tab jeg ikke ville have haft hvis de havde haft is-i-maven....
de første GES'er købte jeg til kurs 6 - de sidste i forbindelse med emissionen på cirka 100
De vise ord skulle have været: Man kan aldrig have for mange GES til kurs 7,5 men nemt have for mange til kurs +100
men vi har da de fleste endnu...
jep... det havde været klogere
is i maven, hvad skete der der?
men man må jo tage det sure med et søde... og indimellem så sker der noget man ikke kunne forudse (jeg kunne ihvertfald ikke)
Men hvis du nu købte 75% i kurs 7, kan det da ikke være så slemt
ankesag på Monte Grighine, lånetilsagn tilbagekaldt og Wllstreet krak indenfor måneder var for hård kost - kombineret med en elelrs dygtig
bestyreksesformand der glemte at holde fokus på selskbet
tjah - det kostede vel et tocifret millionbeløb.... det var sådan set også nok til at ødelægge mit humør i nogen tid
Set i bakspejlet var kurs 100 for højt selv uden de nævnte problemer, kurs 100 forudsatte en helt anden strategi end forsyningsselskab
vi fik et nyt motto herhjemme "Kommer svært - går let..."
Det forudsatte at parkerne kunne udvikles og sælges som varmt brød søndag morgen.
har du tjent din formue på aktier også?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind