Aktiesnakken — December 2009
-
Oki, sådan havde jeg det med vind for 10 år siden. apropos LNG havde jeg min petrogeo-ven med til filmen, han mener lng bliver stort fremove
-
men har man ikke snakket om lng i 1000år ? og inv. tonsvis af penge i dyre skibe, terminaler, osv?
-
men det er måske først nu at teknikken er så forfinet så det bliver muligt at lave seriøse penge i den branche?
-
Der er nogen der er ved at have ret godt styr på processerne efterhånden.. Har jeg hørt
-
proinvest.com er en hvilende side pt, men måske til salg.
-
Ved ikk om man har snakket om LNG så længe, tror det kommer til at betyde noget fremover, ligesom al anden energi man kan fremstille.
-
det med gassen er igen klassiske markedsmekanismer, markedet skal bar
e vide hvor meget på røven det er først -
nohope, jeg tror det du løber ind i en helt masse problemer og bureaukrati hvis det nærmest skal udbydes....
-
og der bliver noget inv.forvaltning i idet.... prospektkrav, osv osv.
-
men jo du har ret... som proof of concept med en lukket kreds.... kunne et a/s nok godt være en mulighed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind