Aktiesnakken — December 2009
-
Hvis genpharms aktier skal sælges over markedet så tror jeg ikke på det
-
det er så oplagt at pille den post direkte
-
ikke flere løfte....levering.....alt hvad der kan vendes negativt eller bare er det mindste usikkert blive anvendt til at bashe aktien
-
hvormange analytiker stillede gen spørgsmål igår?? 1 eller 2? Det plejer at være 6-7
-
nej de har brændt de analytiker af.....
-
du kan ikke købe en fabrik til 1,2 mia fordi du skal være pharmaselskab og så halvandet år efter sælge den med mindst 0,5mia i tab og så
-
få os til at tro på at det er fordi det er mere rationelt at får produceret det på kontrakt....
-
hvis de kan sælge fabrikken til bare 100 mill dollar så er de hjemme i 3 år vil jeg tro....
-
jeg kan faktisk ikke tro at forholdet til gsk er så godt....de brænder dem for 450 mill i milestones. GSK kunne have givet dem en produktion
-
på fabrikken i stedet for at give det til lonza....
-
mon ikke liza har spurgt om de kunne producere arzerra på PDL faciliteten..selvom Lonza aftalen er ligeså gammel som partnerskabet ml
-
genmab og gsk..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind