Aktiesnakken — November 2009
-
korrekt aka det hele sker ik fra den 1. januar. Men der er folk der allerede nu er blevet fyrret og blot skal gå derhjemme i opsigelses peri
-
det der er meldt ud er at der skal ske overlevering, hvorfor genmab kan bonge den ud....
-
men det rykker ikke mere end 100-150 mill ved regnestykket anyway
-
deres personaleomkostninger falder med over 50%....
-
de har arbejdet hårdt.....for at finde ud af benchmark lønnen
-
-
uden en mulig egfr upfront betaling så ser jeg burn på mindst 500 mio men nok nærmere de 600 mio
-
hvad er det ca. de modtager fra roche er det ikke omkring 20-30 mill dollar om året
-
der kan ikke være meget guf i de der warrants på disse niveauer...
-
jeg kan ikke få det til at bliver over 400
-
men det passer meget godt med vores uenighed i regnestykket over...
-
det kan jeg godt - wacc på -5% og så afsted
-
roche aftalen er meget lille. Som jeg lige husker det var milestones pakken kun godt $10 mio per stof. Og det altså frem til godkendelse!
-
så med de 3 Roche stoffer de har i klinik så giver de nok ikke mere end 20-30 mio dkk om året alt afhængig fase skift
-
når de kommer med årsregnskab
-
det har de selv gjort
-
er det ikke ca. 38 mill de skal have op af lommen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind