Aktiesnakken — November 2009
-
Full Launch beginning of december
-
bmo, jeg tror ikke man køber så små udenlandske aktier... omend der har været en lille smule køb fra "abroad"
-
Altså det kommer direkte fra en Abbott medarbejder, så stor vil jeg tro.... men det var naturligvis ikke fra "headquarters"
-
ville nu være rart lige at få en melding om en licens.
-
må lige indskyde at jeg intet ser i den 11/11....
-
men tror ikke vi hører noget, før patentet er endeligt udstedt, og effektueret i de enkelte lande
-
mopn ikke det er oversat.... de skal være klar til at rykke
-
fino...
-
vil du ikke dele med os Kim?
-
var det min butik, så var det oversat, medmindre at de endelige tekster først kommer d. 11/11
-
Tror at det er de nationale patentmyndigheder der skal oversætte dem, så det kan de vidst ikke selv
-
det er BioP der er ansvarlig for at de bliver oversat
-
ok.... jamen så må de jo bare til pennen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind