Aktiesnakken — Oktober 2009
-

-
nu bliver det SINDSSYGT spændende at se om udlandet går ind igen. NPO!!!!" Jeg elsker dig!"!!
-
nueeeejjjejj hvad skal jeg gøre nu
-
så spændende at høre imorgen. Nu må analytikerne til tasterne igen. Det er næsten kun arzerra refrac der er indkalkuleret. Så er der upside
-
aka, skriver du til vor gode ven tafkas?
-
mon ikke vi åbner omkring 125...... med 200k til salg...

-
har jeg gjort
-
hahaha i 100!!!!
-
det er kæmpe stort....
-
skal vi have en gætte konkurrence. Hvad lukker den i i morgen?
-
170-180
-
jeg kan ikke huske? var de milestones med eller ikke med???
-
jeg melder mig ud af den.... skal ikke jinxe den mere....
-
Hvor er det godt. Hvor er det godt for det selskab, som har mistet så meget de sidste måneder
-
Jeg tror NOK vi lige fik trusser på
-
det var lidt downside beskyttelse kan man sige....
-
men 1 uge eller 2 før..... så hav
de der nok lugtet lidt af brændte shorts på børsen.... -
170-180 vil faneme være i orden, men stadig absurd
-
nej!!! det er ikke fair jeg kan ikke sove nu
-
jeg er ogås helt oppe at flyve......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind