Aktiesnakken — Oktober 2009
-
170-180
-
jeg kan ikke huske? var de milestones med eller ikke med???
-
jeg melder mig ud af den.... skal ikke jinxe den mere....
-
Hvor er det godt. Hvor er det godt for det selskab, som har mistet så meget de sidste måneder
-
Jeg tror NOK vi lige fik trusser på
-
det var lidt downside beskyttelse kan man sige....
-
men 1 uge eller 2 før..... så hav
de der nok lugtet lidt af brændte shorts på børsen.... -
170-180 vil faneme være i orden, men stadig absurd
-
nej!!! det er ikke fair jeg kan ikke sove nu
-
jeg er ogås helt oppe at flyve......
-
som en steve balmer på coke og lsd....
-
tænk hvis gsk lige lukker ballet imorgen
-
i har sq også fortjent lidt medvind drenge
-
godt at meddelelsen ikke kom aftenen før london....
-
fuck hvor er jeg glad også på solsens vegne, rth, tumult, lefthand og alle alle jer andre
-
så ville du være taget ud til dopingtest og drugs-test aka.....
-
vi skal have champagne til frokost på kontoret
-
ja, aka har sgu fortjent noget medvind.... så stærkt det her.
-
bedste sms ever, coller!! men troede du gjorde grin
-
NPO jeg skifter dit nick til EPO
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind