Man har bare så mange glæder når man har to databaser
enig stbr. Også derfor jeg synes .com gør sig bedst til blot test indlæg og ikke relle indlæg indtil den dag hvor .dk er nede
Men så skal det meldes ud så alle ser det - ellers er der nogen der bliver kede af det når deres guldkorn er væk
tjah - jeg synes at PI er så langt med bug-rettelser at det begynder at være klart... og at det nye format er det andet så overlegent
ingen guldkorn forsvinder. det hele bliver jo samlet her. men det er pt stadig .dk der er kendt og flest bruger af hvorfor vi ved at lægge
indlæg herinde kanabalisere på .dk..com er jo endnu ikke let tilgængelig for alle og enhver
stengård alle og enhver kan ikke skrive herinde. det er kun de gamle. så ved at holde evt guldkorn herover så kan ingen nye kommentere
vi er ikke enige - men det behøver vi jo som sådan helle
r ikke at være
Så længe nye brugere ikke kan komme ind eller oprette sig selv
er det vel ikke klart.
Men ellers enig i at det så langt at det er i det store hele ganske brugbart
jeg tror ikke at vi mister mange brugere ved at skriver - at vi på grund af tekniske udfordirnger ikke kan oprtte nye profiler pt. . men at
vi til gengæld kunne tiltrække mange ved den nye struktur og oversigtbarhed
9 ud af 10 herinde læser jo "kun" (det er selv
følgelig helt legitimt)
Jeg vil mene at man berettiget kan tale om "den gamle elite" hvis man ikke venter til nye brugere kan komme med.
det er selvfølgelig et argument...
BioPorto.... jeg keder mig ihjel
jeg ved ikke om det er et godt argument Jeg tror bedre de "gamle" kan vente 14 dage på lækkerierne end nye kan vente 14 dage på adgang
jeg har lagt mærke til st du st.br og troldmanen ser det far en amden side end moi...:) og det gør da indtryk...
ende
lig et seriøst og lødigt indlæg Drue...
hvornår er der så nyt i biop farcen drue agurken ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind