Aktiesnakken — September 2009
-
så skal vi ikke kun have tælleren med, de skal også huske
nævneren, siger Peter Wenzel Kruse og konstaterer, at brand i en ud af 40.000 -
ikke er noget særligt.
-
det vil sige, at der er 39.999 møller, der nu vil gå brand i i den kommende tid
... -
ikke betryggende

-
så har jeg smidt den i debatten. Læg mærke til mit arbejde med at få det til at ligne et indlæg af en hvis skribent......
-
klasse coller -
nu ser den bedre ud.... men jeg kan ikke skrive i chatten når jeg har lige har postet? ..... F5 og så kan jeg skrive igen. Reply-knappen
-
ser også ud tilat være forsvundet i paste-indlæggene.
-
F5 - Forespørgsel på hjælp fra Værge..... står der.
-
jeg har bugget den coller og bugget dig også
-
uha, det er jo UltimateFighting

-
Coller i aktion:
http://www.youtube.com/watch?v=prV4LlHxL_w&feature=related -
øøøh, hvem har multiple polupper i ringen?
-
ja grammie, lidt ærgeligt du lige fandt et klip hvor julefedtet stadig sidder på mig...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind