Aktiesnakken — September 2009
-
nu ser den bedre ud.... men jeg kan ikke skrive i chatten når jeg har lige har postet? ..... F5 og så kan jeg skrive igen. Reply-knappen
-
ser også ud tilat være forsvundet i paste-indlæggene.
-
F5 - Forespørgsel på hjælp fra Værge..... står der.
-
jeg har bugget den coller og bugget dig også
-
uha, det er jo UltimateFighting

-
Coller i aktion:
http://www.youtube.com/watch?v=prV4LlHxL_w&feature=related -
øøøh, hvem har multiple polupper i ringen?
-
ja grammie, lidt ærgeligt du lige fandt et klip hvor julefedtet stadig sidder på mig...
-
ja, du er vist kommet godt over vinteren: http://www.youtube.com/watch?v=sFJBTs5o41U
-
-
er der nogen der vækker finanstilsynet og beder dem kigge forbi Børsen, hvis det altså var dem der bragte historien om amag/barclays?
-
- Vi har forsøgt at finde ud af, hvor det rygte kommer fra. Men det er ikke
lykkedes. Og en ting er helt sikkert - rygtet har intet på sig,
- Vi har forsøgt at finde ud af, hvor det rygte kommer fra. Men det er ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind