Anavex Dialog med EMA om godkendelse af 2-73 i Alzheimer!!!
-
Der er mange teorier i gang pt. En går på at 3-71 er det næste vi nu skal have på programmet, de næste 3 år frem i tiden, kommer vi til at høre om vidunder middelet uden reelle afsluttende data/Peer R. Og i mens kan Missling og Co. Hæve en dejlig års løn. Det jo ikke helt i hegnet, det eneste men er, at der kommer ikke til at gå 3 år med ventende data fra allerede afsluttede pakker, det er der ingen der hopper på, medmindre vi alle er kommet videre, og nye aktionærer er de næste bates.
Ikke mine ord, bare en nogenlunde gengivelse fra anden site, hvor frustrationerne efterhånden er kraftig fremskredne, selv for aktionærer som har været med i årevis.
Man kan jo gætte sig til en god Peer R giver 200% hvor er kursen så.....
Søndags konspirationsteori
Mvh
-
Det eneste jeg har valgt at forholde mig til nu, er det FAKTUM, der er fremsendt en ansøgning til EMA, som har BEKRÆFTET at have modtaget en sådan, og at vi ved at EMA vil fremsende en præliminær vurdering af det fremsendte materiale senest 120 dage efter at have modtaget ansøgningen. Hvis man derefter intet hører fra Anavex vil jeg selv overveje om jeg beholde min position eller realisere mit tab der p.t. er ca. 100K.
-
Hvis man vælger at lytte til selskabet og dets cc og pr så er der ikke så meget støj.
De har ikke afleveret ansøgning til EMA endnu - de er i gang med det.
Hvis en del i ledelsen har udnyttet warrants med strike i $5,36 et år før udløb så må man tro, at de venter nyheder snarest. Det hævdes på Stockwits af flere. Men jeg har ikke set nogle officielle papirer på det endnu.
-
Min kilde er nedenstående. Læs s. 10 under figuren.
https://amgros.dk/media/2621/navigating-the-ema_final.pdf -
Anavex er IKKE blevet opfordret til at ansøge. De har fremsendt en forespørgsel til EMA, om de må ansøge om en godkendelse, hvilket EMA har bevilliget i brev af 19.12.2023, somfindes på Anavex' liste over presse meddelser.
-
Anavex' EMA ansøgnIng om en godkendelse til at markedsføre i EU (20.11.23) er ligeledes uploaded på deres hjemmeside under pressemeddelelser, se
-
Lidt mere shorting info. Her statistik fra 30. nov 2022 til 14. feb 2024. Der er to signifikante dyk hvis man følger kurverne closing price vs. short interest%. Den første var i august 2023 og sidste efter udgangen af 2023, hvor Review af Rett resultaterne ikke levede op til det ene af de primary endpoints.
Dette er selvfølgelig en relativ banal analyse - men det er jo det vi er oppe imod - shorterne har bare bedre odds i biotek når tingene ikke lykkedes og vi så samtidig kobler det med en katatrofal IR kommunikation med aktionærerne.
-
Ifølge Insider Monkeys database for fjerde kvartal var 6 hedgefonde lange Anavex Life Sciences Corp. (NASDAQ:AVXL), sammenlignet med 9 fonde i sidste kvartal. Ken GriffinsCitadel Investment Grouper en betydelig positionsindehaver i virksomheden med 273.310 aktier til en værdi af 2,5 millioner dollars.
-
Lidt fra MayoMobile https://www.sotcanalytics.com/little-memories
Sanofi er et af de phama der potentielt kan være partnerkandidat. Og vi ved at de har være på besøg i Paris.
Mon ikke tiden er til en ny tråd.
Gider du Tasso1 at starte den som sædvanlig ?
-
Jeg studerede den nye ansættelse lidt mere jf ovenfor.
Jeg misforstod Sanofis rolle, idet jeg i første omgang troede, at Dr. Trupti kom direkte fra Sanofi, hvilket ikke er tilfældet.
Umiddelbart er det svært at vurdere Dr. Trupis kvalifikationer. Har 5-10 års erfaring fra branchen og arbejdet med styring af forsøg i mange relationer.
Men hun får nogle meget gode anbefalinger i januar i år op til hendes ansættelse i Anavex. Hun har bl.a. arbejdet med skitzofreni forsøg. Så sikkert det er her hendes opgave ligger i Anavex, idet de starter fase 2 forsøg i denne indikation i 2. kvartal 2024 (håber det holder)
Men bundlinien er, at Anavex hyrer folk der passer med det de kommunikerer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
lidt sarkasme