Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Underbygger de gode resultater fra Alzheimer fase 2/3

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
118 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • B Offline
    B Offline
    Boersboe
    wrote on sidst redigeret af
    #58

    Anavex

    Jeg opfordrer til at man forholder sig stærkt kritisk til Anavex. Deres studier er afsluttede for >1 år siden uden nogle peer-reviewed data. Det drejer sig ikke kun om 1, men om flere studier. Ingen ansøgninger om tilladelser m.m.
    Jeg undrer mig. Der er efterhånden al for megen spekulation til min smag. Kommer der ingen nyheder i oktober, tror jeg ikke på peer-review i år. Peer-review processen er lang, og uden nogen PR tror jeg ikke engang de er gået igang.

    Håber på et højt hop uden resultater. Så er jeg ude.

    1 Reply Last reply
    7
    • K Offline
      K Offline
      Kyed01
      wrote on sidst redigeret af
      #59

      Enig Boersboe, det er noget bekymrende at de bliver ved med at trække det ud selvom Missling har sagt at folk vil forstå hvorfor han har gjort det på den måde som han gør.

      Det er virkelig på tide at trække en kanin eller to op af hatten og jeg bliver inde foreløbigt, tror stadig på dem når jeg fin tænker over hele casen.

      1 Reply Last reply
      5
      • M Offline
        M Offline
        Madmax26
        wrote on sidst redigeret af
        #60

        Vi er under 5 inden ugens udgang. Det går helt efter planen. Sorterne vinder som sædvanligt og til sidst kommer Blackrock og Co med en bud på 40 % over kursen som de store redningsmænd. Tænker ikke vi nogensinde kommer over 10 mere med den fladpandede og udueligecledelse

        1 Reply Last reply
        4
        • TDT123T Offline
          TDT123T Offline
          TDT123
          wrote on sidst redigeret af
          #61

          Anavex har jo netop garderet sig mod fjendtlig overtagelse, ved at være gældsfrie, og der er kapital nok, de sidder mig bekendt selv på en aktiepost....

          Så kan ikke se det optegnede ske, men enig i at nogle af de sorte slyngler som er I-investorer i anavex, ikke hoppede ind med en aktie post, fordi de troede og ville anavex det bedste.
          Jeg skrev langt tilbage, at nogle af de investerede selskaber, som øgede deres beholdning, og andre som begyndte deres indtog i anavex, var og er nogle banditter

          Deres agenda, er ikke i anavex's intresse...

          Mvh

          1 Reply Last reply
          6
          • K Offline
            K Offline
            Kyed01
            wrote on sidst redigeret af
            #62

            Både Jesse(MM) og Piet har fornylig opdateret deres kompendie/blog som bestemt er værd at læse.
            Det er som bekendt privat personer som ikke er uddannet inden for medicin området men meget imponerende stykke arbejde og at de bruger så meget tid på det.
            Men man skal selvfølgelig drage sine egne konklusioner.

            Link Preview Image
            The new Google Sites

            favicon

            (www.sotcanalytics.com)

            https://piotrpeterblog.com/2023/10/04/the-mystery-of-the-area-under-the-curve-explained-rett-syndrome-results-blarcamesine-avxl/

            1 Reply Last reply
            6
            • TDT123T Offline
              TDT123T Offline
              TDT123
              wrote on sidst redigeret af
              #63

              Ikke mange grønne stearinlys....... Tynd volume

              115989_E1F89F85_3BDA_4A4D_9B33_3E95BD9231E8.jpeg

              1 Reply Last reply
              3
              • TDT123T Offline
                TDT123T Offline
                TDT123
                wrote on sidst redigeret af
                #64

                Så fik vi lige halveret kursen siden sidste på samme tidspunkt... 12.67$ f... det ringe.

                En langsom faldende kniv..
                det klart nemt at styre kursen når volumen er så lav som tilfældet er nu.

                115990_C253D01B_4BEE_4F2D_8D53_73D90B64F2D8.png

                1 Reply Last reply
                3
                • TDT123T Offline
                  TDT123T Offline
                  TDT123
                  wrote on sidst redigeret af
                  #65

                  Så har vi en artikel ude igen i seekingA..
                  en ting jeg vil imødekomme omkring dette indlæg (indkredset med rød cirkel) er også min anke i denne tidsrøver (anavex) af en saga....

                  Access to this page has been denied

                  px-captcha

                  favicon

                  (seekingalpha.com)

                  Ikke mange positive bemærkninger i casen, rundt omkring på diverse fora....

                  Ret bekymrende med manglende data og PeerR og stilheden fra Avxl...

                  Ved ikke hvor stor den kanin skal være efterhånden, som efter sigende trækkes op af hatten.

                  Jeg giver efterhånden casen, en noget ringer chance for at det ender som præsten har prædiket.

                  Hold hold hold, ikke mere swing og leg i denne aktie pt., det simpelthen blevet for usikkert, market taget med i den konklusion, geopolitisk uro osv, bevares..

                  Er 5$ næste stop,

                  Mvh

                  116045_150D0085_C470_47EF_9D46_2E33E778E842.jpeg

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen
                    wrote on sidst redigeret af
                    #66

                    Læs referatet fra sidste Q.
                    https://stocktwits.com/ForestFoxes/message/547133272

                    Ledelsen arbejder. Tror du på dem er man rolig og afventende.

                    Anavex er biotech hvor ting tager tid og speciel lang tid for Anavex.

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • D Offline
                      D Offline
                      deleted-user
                      wrote on sidst redigeret af
                      #67

                      Anavex Fra sidste Q rapport i august.

                      Det fremgår tydeligt, at Anavex er langt fremme i forhandling af betingelser for kommercielle aftaler for RETT.
                      Dette skal ses i lyset af, at RETT Excellence blev afsluttet i juni - og især, at man må have tilgængelig data fra det efterfølgende åbne OLE forsøg - og igen fra forlængelsen fra SAS programmet, som forsætter i alle de lande Excellence kørte.
                      ( Derudover har Anavex et vellykket fase 2 og et vellykket fase 2/3 i voksne RETT patienter, med efterfølgende positive resultater i de åbne forsøg )
                      De første unge patienter blev allerede indrullet i Australien i marts/april 2020 - dvs. for 3 1/2 år siden - og disse har Anavex kunne følge 3 år efter de afsluttede 2/3 forsøget.

                      ClinicalTrials.gov

                      favicon

                      (clinicaltrials.gov)

                      Dette ville i min optik ikke give nogen mening at tænke i kommercielle baner, hvis man ikke havde set en positiv effekt i patienterne!
                      Det ville så give mere mening, at satse på nye forsøg og måske også i andre indikationer og ikke spilde krudt på forhandlinger vedr. salg, som de ikke selv tror på eller har set bevis på en effekt?

                      Det er træls at se kursen falde med resten af tilsvarende segment, men markedet tager for nuværende ikke hensyn til evt. potentiale baseret på videnskaben, men er mere et udtryk for, at mange søger over i sikker havn med de nuværende høje renter og derved presser aktiekurser generelt.
                      Fratrækkes for Anavex`s vedkommende deres cashbeholdning (152 mill. $), så værdiansættes videnskaben til sølle 4 $ pr. Aktie eller 320 mill. i MC - hvilket er helt absurd, hvis Anavex lykkes med bare lidt af det de har stillet os i udsigt!
                      Det giver i min optik heller ikke mening, at Anavex har kunnet tiltrække - og fastholde de store kapaciteter fra bl.a FDA mm., hvis ikke 2-73 havde vist en eller anden form for effekt - husk disse ansatte må have kendskab til meget mere end det vi har set.

                      Jeg holder stadig 100 % fast!

                      1 Reply Last reply
                      6
                      • K Offline
                        K Offline
                        Kyed01
                        wrote on sidst redigeret af
                        #68

                        Fra dygtige 100fold på Stocktwits:

                        100fold
                        7:31 AM
                        $AVXL It's time to light a fire here. We have seen $1.50 and $31.50 and so here we are at $6 about to see a similar move on what will be news that breaks the neck of the shorts. No way we fail to get a partnership and approval. I've read every PR, absorbed every MayoMobile analysis, listened to every earnings call, read through all the FUD, seen approvals of inferior, dangerous and difficult to administer drugs, seen RETT parents speak glowingly of Blarcamesine, seen off the charts efficacy in trials run on 3 different indications, watched as they doubled their employee roster in 2 years, including hiring 'honcho' Kun Jin and precision medicine guru Marwan Sabbagh, adding Tony Grimmer who ran a trial site for the AD 2b/3 trial. Yes, this company is different in that they know what they have and they don't need to convince losers like the self admitted statistics ignoramus from Seeking Alpha, and the clueless C. Abbot who couldn't see a mountain of it was pointed out to her.

                        Link Preview Image
                        This message does not exist | Stocktwits

                        Stocktwits provides real-time stock, crypto & international market data to keep you up-to-date. Find top news headlines, discover your next trade idea, share & gain insights from traders and investors from around the world, build a watchlist, buy US stocks, & create and manage your portfolio.

                        favicon

                        Stocktwits (stocktwits.com)

                        Det og andre indputs giver mig ro i sindet and jeg holder også 100% fast.

                        1 Reply Last reply
                        6
                        • M Offline
                          M Offline
                          Milito
                          wrote on sidst redigeret af
                          #69

                          Under 6 dollars nu. Skal vi vente til slutdecember med at få endnu en kluntet nyhed.

                          Ved vi om hvor langt man er med Peer review artiklen? Vi har vel ventet i ufattelige 10 måneder.

                          1 Reply Last reply
                          3
                          • P Offline
                            P Offline
                            poppelkongen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #70

                            God novo dag og Zealand dag også .....
                            Kom så anavex med de data for h.......

                            1 Reply Last reply
                            3
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #71

                              Vildt hvis manden har blot lidt ret i hans regnestykke:

                              https://piotrpeterblog.com/2023/10/13/brain-volume-loss-reduction-how-much-blarcamesine-avxl-redo/

                              1 Reply Last reply
                              5
                              • TDT123T Offline
                                TDT123T Offline
                                TDT123
                                wrote on sidst redigeret af
                                #72

                                @Solsen
                                jeg håber på det bedste, jeg tror ikke på noget jeg ikke kan fakta tjekke selv.
                                Det er i min børs verden, usundt at tro på en ledelses udmeldinger, særligt i anavexs tilfælde, her har man mig bekendt, ikke overholdt særlig mange af de lovede/fremadrettet deadlines.
                                Der siges ofte forventet, eller tilsvarende.

                                Alle de dygtige skribenter rundt omkring på diverse fora, prøve alle at forklare, beregne og gætte sig til en fremadrettet mulig kursudvikling, søger efter den gode konspirationsteori, hvorfor det hele trækkes i langdrag:

                                Samarbejdspartner
                                Fda
                                PeerR
                                Data behandling
                                Svære data
                                Reet før parkinson, eller omvendt.
                                Osv.

                                De alle dygtige skribenter (som her i vores gruppe også) men er blevet mere synlige, og har ofte indlæg, måske for at overbevise sig selv og andre om, at ting tager tid.

                                Jeg tror på det, når jeg ser det, imellemtiden håber jeg bare.....

                                Det bare min personlige mening omkring ledelser generelt, nu tog jeg bare udgangspunkt i Avxl.

                                Mvh

                                Torben

                                P.s
                                Nu det snart jul igen, så kan man igen i år tro, eller håbe på en noget større julegave, end den man fik sidste år.
                                🙂

                                1 Reply Last reply
                                5
                                • SolsenS Offline
                                  SolsenS Offline
                                  Solsen
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #73

                                  Vi er blot lidt nervøse pga de generelle fald i kurserne, som også rammer Anavex.

                                  De har jo sagt, at de vil søge diverse myndigheder verden over om accelerated approval i Alzheimers.

                                  Så vi venter blot på svar.

                                  1 Reply Last reply
                                  5
                                  • S Offline
                                    S Offline
                                    Steen 0
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #74

                                    Hej, hvad tænker I om denne artikel, er det noget der taler imod Anavex's tilgang?
                                    https://sund.ku.dk/nyheder/2021/07/nyt-studie-parkinsons-sygdom-skyldes-nedbrud-i-cellens-kraftvaerk

                                    Den er godt nok fra Juli 21...

                                    1 Reply Last reply
                                    3
                                    • TDT123T Offline
                                      TDT123T Offline
                                      TDT123
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #75

                                      steen
                                      Mon vi er de eneste tilbage, sidste mand smækker døren 🙂

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #76

                                        Anavex Ingen nyheder i 5 uger - længste pause i år.

                                        Vi kender efterhånden alt for godt konsekvensen af mangel på nyheder - tilsæt også lige en krig mere i Mellemøsten mm., så søger investorerne over i mere sikker havn.
                                        Glemt er alle de udelukkende positive nyheder og udvikling i Anavex casen - det er som om folk lider af hukommelsestab, når det bare går et par uger.

                                        Vi og markedet har brug for de lovede nyheder/resultater fra Alzheimer og RETT - så vil situationen ændre sig på et øjeblik.
                                        Steen - hovedårsagen til nedbrud i cellemekanismer i forbindelse med udviklingen af Parkinson, man beskriver i den artikel du linkede til, er netop det Anavex har beskrevet og mener at både 2-73 og 3-71 evner at bringe i balance igen.

                                        Link Preview Image
                                        Page not found | Anavex Life Sciences

                                        favicon

                                        Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

                                        " ANAVEX®2-73 (blarcamesine) is an oral small-molecule activator of the sigma-1 receptor (SIGMAR1), which data suggests is pivotal to restoring neural cell homeostasis and promoting neuroplasticity.[1]"

                                        Så jeg er her også 100 % på endnu, men så længe vi ikke får nyheder/endelige resultater, så giver det ingen mening for mig, at bruge meget energi på ingenting og formodninger.
                                        Men tingene tager bare umoderlig lang tid, når man venter!

                                        1 Reply Last reply
                                        11
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #77

                                          Jeg har også flere Anavex end for en uge siden.

                                          I skulle prøve at have andre small biotech. Mange har kun 10% af værdien af hvad de havde for 6 mdr siden.

                                          Det er voldsomt det der foregår lige i disse dage.

                                          Ingen synes det er sjovt, men mht Anavex er casen ikke ændret. Alle meddelelser har været positive om end de kunne være bedre formuleret.

                                          Jeg tvivler på at shorterne er kommet tættere på land. Stadig over 20% af aktierne er shortet. Jeg håber, at opleve en ægte shortsquezze snart 🙂

                                          God weekend og glæd jer over, at markedet snart er lukket i et par dage.

                                          1 Reply Last reply
                                          11

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger