Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Underbygger de gode resultater fra Alzheimer fase 2/3

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
118 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • D Offline
    D Offline
    deleted-user
    wrote on sidst redigeret af
    #53

    Anavex Understøtter tiltroen til gode dat i Excellence.

    Glemte lige at nævne en årsag mere til, at jeg er overbevist om rigtige gode data i Excellence forsøget (pts. 5-17 år).
    (udover myndighedernes tilladelse til forsat brug efter afsluttede forsøg i unge RETT pts. i Australien, UK og Canada)

    Fra 28. juni 2023:
    https://www.anavex.com/post/long-term-clinical-study-demonstrates-disease-modifying-effects-of-anavex-2-73-blarcamesine-for-rs

    "Continued improvement from the drug, as measured with the Rett Syndrome Behavior Questionnaire (RSBQ) total score,[2] was observed from the start of the double-blind study to the end of the open-label extension part for patients continuing on ANAVEX®2-73 (blarcamesine). Patients previously on placebo, who switched to ANAVEX®2-73 (blarcamesine) in the OLE part of the study experienced improvement during the OLE part."

    Dvs. voksne RETT pts., som var fik 2-73 fra starten, forsætter forbedringer efterfølgende.
    De patienter, som fik placebo i selve forsøget oplevede forbedringer, når de så fik 2-73 i det efterfølgende åbne forsøg!
    Anavex tilkendegav tidligt, at man ikke skulle forvente den store effekt i voksne RETT patienter - hvilket man så trods det så med stor signifikant!
    Anavex har af indikationens natur langt større forventninger til unge patienter - der er stadig noget at redde!

    Vedr. dette RSBQ test/skema, så var Anavex`s Walter Kaufmann med inde over udformningen af denne i sin tid.
    Al den misforståede polymik omkring positiv tiltag (af bl.a. samme Walter Kaufmann) for en modernisering/forbedring af en 20 år gl. analysemetode vidner om uvidenhed eller en bevist fordrejning af tingene, for at køre et negativt spin på Anavex.

    2-73 virker i voksne patienter og vil derfor med meget store sandsynlighed have en endnu større effekt i unge patienter - uden bivirkninger!
    Dette afventer vi nu svar på de næste dage/uger!!

    1 Reply Last reply
    10
    • M Offline
      M Offline
      Milito
      wrote on sidst redigeret af
      #54

      " Dette afventer vi nu svar på de næste dage/uger!!"

      Eller måneder? As usual. Jeg er ved at være meget utålmodig.

      1 Reply Last reply
      3
      • TDT123T Offline
        TDT123T Offline
        TDT123
        wrote on sidst redigeret af
        #55

        Ja ! elastikken der bare bliver trukket og trukket...

        Ikke meget at gøre ved det nu, problemet bliver hvis der nogensinde kommer noget konkret, hvor komme stigningen så fra, 5$ Med en stigning på evt. 100%
        Så virker det hele sgu ligegyldigt som investorer, tidshorisont taget med i beregningen.

        Klar over at kursen bliver langt højere, hvis anavex kommer i mål med sin store pipeline...

        Har igennem længere tid, udtrykt min bekymring omkring ledelsen casen og selskabet, det virker ikke særligt Pro.

        Market er i øjeblikket ikke med små High Risk biotek selskaber, uden vare på hylderne...
        de får næsten hele vejen rundt tæsk, det gælder også andre sektorer, særdeles grøn.

        Jeg holder dog ved, men skuffelsen er ikke til at skjule

        Bare hold ved, med dine gode indlæg Tasso1 jeg var her ikke uden dig, og en dag takker vi dig måske alle samme, for vores investeringer.
        ( tak får du dog under alle omstændigheder )

        Mvh

        1 Reply Last reply
        8
        • V Offline
          V Offline
          vestasfan
          wrote on sidst redigeret af
          #56

          Om under to mdr. er det et årsdagen for CTAD., data og intet nyt er sket!Hvem troede dog på det? Er Missling og Co på Bahamas og fyrer den af, alt imens kunstig intelligens fylder os med fake news?

          1 Reply Last reply
          5
          • V Offline
            V Offline
            vestasfan
            wrote on sidst redigeret af
            #57

            Link Preview Image
            FDA vil understøtte nye lægemidler mod sjældne sygdomme gennem pilotprogram

            Virksomheder, der udvikler lægemidler mod sjældne sygdomme, kan fra årsskiftet søge om at blive en del af nyt pilotprojekt fra FDA.

            favicon

            (medwatch.dk)

            1 Reply Last reply
            5
            • B Offline
              B Offline
              Boersboe
              wrote on sidst redigeret af
              #58

              Anavex

              Jeg opfordrer til at man forholder sig stærkt kritisk til Anavex. Deres studier er afsluttede for >1 år siden uden nogle peer-reviewed data. Det drejer sig ikke kun om 1, men om flere studier. Ingen ansøgninger om tilladelser m.m.
              Jeg undrer mig. Der er efterhånden al for megen spekulation til min smag. Kommer der ingen nyheder i oktober, tror jeg ikke på peer-review i år. Peer-review processen er lang, og uden nogen PR tror jeg ikke engang de er gået igang.

              Håber på et højt hop uden resultater. Så er jeg ude.

              1 Reply Last reply
              7
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01
                wrote on sidst redigeret af
                #59

                Enig Boersboe, det er noget bekymrende at de bliver ved med at trække det ud selvom Missling har sagt at folk vil forstå hvorfor han har gjort det på den måde som han gør.

                Det er virkelig på tide at trække en kanin eller to op af hatten og jeg bliver inde foreløbigt, tror stadig på dem når jeg fin tænker over hele casen.

                1 Reply Last reply
                5
                • M Offline
                  M Offline
                  Madmax26
                  wrote on sidst redigeret af
                  #60

                  Vi er under 5 inden ugens udgang. Det går helt efter planen. Sorterne vinder som sædvanligt og til sidst kommer Blackrock og Co med en bud på 40 % over kursen som de store redningsmænd. Tænker ikke vi nogensinde kommer over 10 mere med den fladpandede og udueligecledelse

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #61

                    Anavex har jo netop garderet sig mod fjendtlig overtagelse, ved at være gældsfrie, og der er kapital nok, de sidder mig bekendt selv på en aktiepost....

                    Så kan ikke se det optegnede ske, men enig i at nogle af de sorte slyngler som er I-investorer i anavex, ikke hoppede ind med en aktie post, fordi de troede og ville anavex det bedste.
                    Jeg skrev langt tilbage, at nogle af de investerede selskaber, som øgede deres beholdning, og andre som begyndte deres indtog i anavex, var og er nogle banditter

                    Deres agenda, er ikke i anavex's intresse...

                    Mvh

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • K Offline
                      K Offline
                      Kyed01
                      wrote on sidst redigeret af
                      #62

                      Både Jesse(MM) og Piet har fornylig opdateret deres kompendie/blog som bestemt er værd at læse.
                      Det er som bekendt privat personer som ikke er uddannet inden for medicin området men meget imponerende stykke arbejde og at de bruger så meget tid på det.
                      Men man skal selvfølgelig drage sine egne konklusioner.

                      Link Preview Image
                      The new Google Sites

                      favicon

                      (www.sotcanalytics.com)

                      https://piotrpeterblog.com/2023/10/04/the-mystery-of-the-area-under-the-curve-explained-rett-syndrome-results-blarcamesine-avxl/

                      1 Reply Last reply
                      6
                      • TDT123T Offline
                        TDT123T Offline
                        TDT123
                        wrote on sidst redigeret af
                        #63

                        Ikke mange grønne stearinlys....... Tynd volume

                        115989_E1F89F85_3BDA_4A4D_9B33_3E95BD9231E8.jpeg

                        1 Reply Last reply
                        3
                        • TDT123T Offline
                          TDT123T Offline
                          TDT123
                          wrote on sidst redigeret af
                          #64

                          Så fik vi lige halveret kursen siden sidste på samme tidspunkt... 12.67$ f... det ringe.

                          En langsom faldende kniv..
                          det klart nemt at styre kursen når volumen er så lav som tilfældet er nu.

                          115990_C253D01B_4BEE_4F2D_8D53_73D90B64F2D8.png

                          1 Reply Last reply
                          3
                          • TDT123T Offline
                            TDT123T Offline
                            TDT123
                            wrote on sidst redigeret af
                            #65

                            Så har vi en artikel ude igen i seekingA..
                            en ting jeg vil imødekomme omkring dette indlæg (indkredset med rød cirkel) er også min anke i denne tidsrøver (anavex) af en saga....

                            Access to this page has been denied

                            px-captcha

                            favicon

                            (seekingalpha.com)

                            Ikke mange positive bemærkninger i casen, rundt omkring på diverse fora....

                            Ret bekymrende med manglende data og PeerR og stilheden fra Avxl...

                            Ved ikke hvor stor den kanin skal være efterhånden, som efter sigende trækkes op af hatten.

                            Jeg giver efterhånden casen, en noget ringer chance for at det ender som præsten har prædiket.

                            Hold hold hold, ikke mere swing og leg i denne aktie pt., det simpelthen blevet for usikkert, market taget med i den konklusion, geopolitisk uro osv, bevares..

                            Er 5$ næste stop,

                            Mvh

                            116045_150D0085_C470_47EF_9D46_2E33E778E842.jpeg

                            1 Reply Last reply
                            3
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #66

                              Læs referatet fra sidste Q.
                              https://stocktwits.com/ForestFoxes/message/547133272

                              Ledelsen arbejder. Tror du på dem er man rolig og afventende.

                              Anavex er biotech hvor ting tager tid og speciel lang tid for Anavex.

                              1 Reply Last reply
                              4
                              • D Offline
                                D Offline
                                deleted-user
                                wrote on sidst redigeret af
                                #67

                                Anavex Fra sidste Q rapport i august.

                                Det fremgår tydeligt, at Anavex er langt fremme i forhandling af betingelser for kommercielle aftaler for RETT.
                                Dette skal ses i lyset af, at RETT Excellence blev afsluttet i juni - og især, at man må have tilgængelig data fra det efterfølgende åbne OLE forsøg - og igen fra forlængelsen fra SAS programmet, som forsætter i alle de lande Excellence kørte.
                                ( Derudover har Anavex et vellykket fase 2 og et vellykket fase 2/3 i voksne RETT patienter, med efterfølgende positive resultater i de åbne forsøg )
                                De første unge patienter blev allerede indrullet i Australien i marts/april 2020 - dvs. for 3 1/2 år siden - og disse har Anavex kunne følge 3 år efter de afsluttede 2/3 forsøget.

                                ClinicalTrials.gov

                                favicon

                                (clinicaltrials.gov)

                                Dette ville i min optik ikke give nogen mening at tænke i kommercielle baner, hvis man ikke havde set en positiv effekt i patienterne!
                                Det ville så give mere mening, at satse på nye forsøg og måske også i andre indikationer og ikke spilde krudt på forhandlinger vedr. salg, som de ikke selv tror på eller har set bevis på en effekt?

                                Det er træls at se kursen falde med resten af tilsvarende segment, men markedet tager for nuværende ikke hensyn til evt. potentiale baseret på videnskaben, men er mere et udtryk for, at mange søger over i sikker havn med de nuværende høje renter og derved presser aktiekurser generelt.
                                Fratrækkes for Anavex`s vedkommende deres cashbeholdning (152 mill. $), så værdiansættes videnskaben til sølle 4 $ pr. Aktie eller 320 mill. i MC - hvilket er helt absurd, hvis Anavex lykkes med bare lidt af det de har stillet os i udsigt!
                                Det giver i min optik heller ikke mening, at Anavex har kunnet tiltrække - og fastholde de store kapaciteter fra bl.a FDA mm., hvis ikke 2-73 havde vist en eller anden form for effekt - husk disse ansatte må have kendskab til meget mere end det vi har set.

                                Jeg holder stadig 100 % fast!

                                1 Reply Last reply
                                6
                                • K Offline
                                  K Offline
                                  Kyed01
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #68

                                  Fra dygtige 100fold på Stocktwits:

                                  100fold
                                  7:31 AM
                                  $AVXL It's time to light a fire here. We have seen $1.50 and $31.50 and so here we are at $6 about to see a similar move on what will be news that breaks the neck of the shorts. No way we fail to get a partnership and approval. I've read every PR, absorbed every MayoMobile analysis, listened to every earnings call, read through all the FUD, seen approvals of inferior, dangerous and difficult to administer drugs, seen RETT parents speak glowingly of Blarcamesine, seen off the charts efficacy in trials run on 3 different indications, watched as they doubled their employee roster in 2 years, including hiring 'honcho' Kun Jin and precision medicine guru Marwan Sabbagh, adding Tony Grimmer who ran a trial site for the AD 2b/3 trial. Yes, this company is different in that they know what they have and they don't need to convince losers like the self admitted statistics ignoramus from Seeking Alpha, and the clueless C. Abbot who couldn't see a mountain of it was pointed out to her.

                                  Link Preview Image
                                  This message does not exist | Stocktwits

                                  Stocktwits provides real-time stock, crypto & international market data to keep you up-to-date. Find top news headlines, discover your next trade idea, share & gain insights from traders and investors from around the world, build a watchlist, buy US stocks, & create and manage your portfolio.

                                  favicon

                                  Stocktwits (stocktwits.com)

                                  Det og andre indputs giver mig ro i sindet and jeg holder også 100% fast.

                                  1 Reply Last reply
                                  6
                                  • M Offline
                                    M Offline
                                    Milito
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #69

                                    Under 6 dollars nu. Skal vi vente til slutdecember med at få endnu en kluntet nyhed.

                                    Ved vi om hvor langt man er med Peer review artiklen? Vi har vel ventet i ufattelige 10 måneder.

                                    1 Reply Last reply
                                    3
                                    • P Offline
                                      P Offline
                                      poppelkongen
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #70

                                      God novo dag og Zealand dag også .....
                                      Kom så anavex med de data for h.......

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • SolsenS Offline
                                        SolsenS Offline
                                        Solsen
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #71

                                        Vildt hvis manden har blot lidt ret i hans regnestykke:

                                        https://piotrpeterblog.com/2023/10/13/brain-volume-loss-reduction-how-much-blarcamesine-avxl-redo/

                                        1 Reply Last reply
                                        5
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #72

                                          @Solsen
                                          jeg håber på det bedste, jeg tror ikke på noget jeg ikke kan fakta tjekke selv.
                                          Det er i min børs verden, usundt at tro på en ledelses udmeldinger, særligt i anavexs tilfælde, her har man mig bekendt, ikke overholdt særlig mange af de lovede/fremadrettet deadlines.
                                          Der siges ofte forventet, eller tilsvarende.

                                          Alle de dygtige skribenter rundt omkring på diverse fora, prøve alle at forklare, beregne og gætte sig til en fremadrettet mulig kursudvikling, søger efter den gode konspirationsteori, hvorfor det hele trækkes i langdrag:

                                          Samarbejdspartner
                                          Fda
                                          PeerR
                                          Data behandling
                                          Svære data
                                          Reet før parkinson, eller omvendt.
                                          Osv.

                                          De alle dygtige skribenter (som her i vores gruppe også) men er blevet mere synlige, og har ofte indlæg, måske for at overbevise sig selv og andre om, at ting tager tid.

                                          Jeg tror på det, når jeg ser det, imellemtiden håber jeg bare.....

                                          Det bare min personlige mening omkring ledelser generelt, nu tog jeg bare udgangspunkt i Avxl.

                                          Mvh

                                          Torben

                                          P.s
                                          Nu det snart jul igen, så kan man igen i år tro, eller håbe på en noget større julegave, end den man fik sidste år.
                                          🙂

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger