Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Bavarian - den lille mand blev ramt igen

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
7 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • D Offline
    D Offline
    deleted-user
    wrote on sidst redigeret af

Som forventet var der en række investorer - sikkert private der smed aktien i ren panik. Den er allrede nu steget 10 % fra bunden - jeg benyttede mig af lejligheden til at købe på ca. 137-138

1 Reply Last reply
    9
    • MatchM Offline
      MatchM Offline
      Match

Helt enig. Med de negative - og efter min mening helt useriøse kommentarer og indlæg i medierne og på diverse chats - så skal der ro på nu.

Jeg har også købt ind, for jeg er overbevist om, at det senest udmeldte kursniveau på 245 kr. vil vise sig at være det korrekte, når BN får udmeldt H1 regnskab inklusive guidance for resten af 2023 og de efterfølgende år.

Der er heller ingen, der har noteret sig, at BN har meddelt at de 195 mio. kr. i milestones fra Nuance Pharma ikke påvirker 2023 negativt, for det har rejsevaccinerne indtjent oveni det forventede resultat - med andre ord en opjustering på knap 200 mio. kr.

Jeg antager, at den voldsomme omsætning fortæller os, at shorterne nu skønner, at bunden er nået og køber ind. Og dem bliver vi fri for efter dagen i dag.

1 Reply Last reply
      10
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user

Ydermere - ikke uvæsentlig efter min mening følgende:
        Godt nok er rsv programmet stoppet, ja men det er udgifterne ved forsat drift også - X-antal millioner

1 Reply Last reply
        7
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

der er solgt 5 mill. stk. short og mange priavte handler også idag. Hvis alle shorts blev lukket idag skal omsætningen være måske 7 -8 mill kl. 17.00

1 Reply Last reply
          6
          • MatchM Offline
            MatchM Offline
            Match

Den første time af handelen med BN aktier er der solgt/købt lidt over 1,5 mio. aktier, så hvis det tempo holder når vi måske derop !

1 Reply Last reply
            9
            • CupcakeC Offline
              CupcakeC Offline
              Cupcake

Her kl. 13.30 er der solgt lidt over 2,3 mio. stk. Relavtiv volumen er p.t. 553%.

1 Reply Last reply
              5
              • bgadkB Offline
                bgadkB Offline
                bgadk

Så er jeg også hoppet med ombord på Bavarian til kurs 141. Det bør ikke gå helt galt.
                Jeg plejer ellers at holde mig fra biotek, men nu får jeg se...

1 Reply Last reply
                4
                • exitnuE Offline
                  exitnuE Offline
                  exitnu

Er blevet aktionær i BAVA. Satte to ordre omkring kurs 145 og 137 ganske tidligt fra morgenstunden (som jeg vurderede realistisk ikke vil kunne nås) – omkring kl. 9:03 var begge ordre handlet til kurs 135.

1 Reply Last reply
                  4

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                  • First post
                    Last post
                  0
                  • Debatforum
                  • Seneste
                  • Populære
                  • Bruger