Bavarian - den lille mand blev ramt igen
-
Som forventet var der en række investorer - sikkert private der smed aktien i ren panik. Den er allrede nu steget 10 % fra bunden - jeg benyttede mig af lejligheden til at købe på ca. 137-138
-
Helt enig. Med de negative - og efter min mening helt useriøse kommentarer og indlæg i medierne og på diverse chats - så skal der ro på nu.
Jeg har også købt ind, for jeg er overbevist om, at det senest udmeldte kursniveau på 245 kr. vil vise sig at være det korrekte, når BN får udmeldt H1 regnskab inklusive guidance for resten af 2023 og de efterfølgende år.
Der er heller ingen, der har noteret sig, at BN har meddelt at de 195 mio. kr. i milestones fra Nuance Pharma ikke påvirker 2023 negativt, for det har rejsevaccinerne indtjent oveni det forventede resultat - med andre ord en opjustering på knap 200 mio. kr.
Jeg antager, at den voldsomme omsætning fortæller os, at shorterne nu skønner, at bunden er nået og køber ind. Og dem bliver vi fri for efter dagen i dag.
-
Ydermere - ikke uvæsentlig efter min mening følgende:
Godt nok er rsv programmet stoppet, ja men det er udgifterne ved forsat drift også - X-antal millioner -
der er solgt 5 mill. stk. short og mange priavte handler også idag. Hvis alle shorts blev lukket idag skal omsætningen være måske 7 -8 mill kl. 17.00
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind