Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

A&O Johansen virker ved første øjekast som en ren foræring

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
16 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • A Offline
    A Offline
    Aktie-Zlatan
    wrote on sidst redigeret af
    #4

    "Og du har hypet aktien ud fra den vinkel i snart 20 år."

    Fake news. Kun i 10 år og på disse 10 år har jeg ca +1000 % i SEK (ikke i DKK). På trods af det er AO kun vurderet ca 65 % højere end 2007-2008 (på grund af massive aktietilbagekøb).

    PS.
    Købte du i øvrigt Hoist Finance? Plus 29 % på to måneder og det er sandsynligvis lige begyndt. Det virker, som om Affärsvärlden har 60 SEK (+124 % yderligere), som kursmål.

    Just a moment...

    favicon

    (proinvestor.com)

    https://www.affarsvarlden.se/analys/hoist-finance-spannande-lasning-i-laneboken

    1 Reply Last reply
    6
    • M Offline
      M Offline
      Manfred
      wrote on sidst redigeret af
      #5

      APM A-aktien handles PE 1,27 i dag.
      Manfred

      1 Reply Last reply
      5
      • A Offline
        A Offline
        Aktie-Zlatan
        wrote on sidst redigeret af
        #6

        You got me... not.

        Godt nyt for Solar A/S og A&O Johansen:

        "Ifølge brancheanalysen er virksomhederne fortsat optimistiske trods stigende usikkerhed de seneste år afledt af COVID-19 og Ruslands krig mod Ukraine. Således forventer hver anden virksomhed vækst det kommende år, mens hver femte forventer tilbagegang, og de peger bl.a. på stigende materialepriser som en udfordring."

        Link Preview Image
        Elektrikere og el-installatører trodser krisen og holder stabil indtjening

        Elektrikervirksomheder har på trods af inflation og højere materialepriser formået at fastholde en stabil indtjening og endda øget den

        favicon

        BygTek.dk (bygtek.dk)

        1 Reply Last reply
        4
        • tommycarstensenT Offline
          tommycarstensenT Offline
          tommycarstensen
          wrote on sidst redigeret af
          #7

          Aktie-Zlatan Den dukkede desværre først op på min radar i begyndelsen af 2020. Der er skrevet flere gode indlæg om den på forum gennem tiden:
          https://proinvestor.com/tag/AOJ P.CO/

          Din hype har ikke virket på det seneste, så du må skrue op for volumen og frekvens 😄 Men kan du ikke lige vente på, at jeg får købt nogle flere aktier? 😄

          Har du nogensinde overvejet Atlas Copco? Jeg har altid godt kunne lide den.

          1 Reply Last reply
          4
          • P Offline
            P Offline
            Prof-Inv-DK
            wrote on sidst redigeret af
            #8

            Er du mest til AO eller Hoist?

            1 Reply Last reply
            3
            • A Offline
              A Offline
              Aktie-Zlatan
              wrote on sidst redigeret af
              #9

              AO. Jeg har kun benyttet AO-udbyttet til Hoist-køb.

              1 Reply Last reply
              3
              • A Offline
                A Offline
                Aktie-Zlatan
                wrote on sidst redigeret af
                #10

                Atlas Copco er en "darling" blandt svenske professionelle investorer, men jeg køber sjældent svenske Large Cap-selskaber, eftersom disse allerede er blevet grundigt analyseret af professionelle.

                Jeg liger VVS- og elgrossister, eftersom disse ofte er historisk stabile og profitable.

                Den danske børsen har ca 20 % (tidligere 30 % med Sanistål) av vestverdens VVS- og elgrossistaktier. Hvorfor og hvor lange?

                1 Reply Last reply
                3
                • A Offline
                  A Offline
                  Aktie-Zlatan
                  wrote on sidst redigeret af
                  #11

                  Link Preview Image
                  Bygge- og anlægsbranchens konjunkturbarometer

                  Hvordan vurderer byggebranchen de seneste måneders udvikling inden for omsætning, beskæftigelse, salgspriser og ordrebeholdning?

                  favicon

                  (www.dst.dk)

                  Link Preview Image
                  Nye tal: I ét hjørne af byggebranchen råber 7 ud ud af 10 på arbejdskraft

                  Ordrebøgerne bugner, men akut mangel på medarbejdere sætter en kæp i hjulet hos anlægsbranchen

                  favicon

                  Licitationen (www.licitationen.dk)

                  Ka-ching!

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • L Offline
                    L Offline
                    Labredoor
                    wrote on sidst redigeret af
                    #12

                    Kan du forklare hvad det er du læser i artiklerne? Hvad er din vurdering af markedet nu?

                    1 Reply Last reply
                    2
                    • P Offline
                      P Offline
                      Prof-Inv-DK
                      wrote on sidst redigeret af
                      #13

                      Aktien er meget undervurderet nu.

                      Mon ikke den skal retur til 100?

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • A Offline
                        A Offline
                        Aktie-Zlatan
                        wrote on sidst redigeret af
                        #14

                        Fra idag:

                        "Konfidensindikatorn för bygg- och anläggningsverksamhet ökade i maj med 0,8 enheter till 100,4 och ligger liksom föregående månad mycket nära det historiska genomsnittet."

                        "Bland husbyggarnas är stämningsläget svagare än normalt medan anläggningsbyggarnas konfidensindikator ligger betydligt över det historiska genomsnittet."

                        "Anställningsplanerna pekar fortsatt på en minskning bland husbyggarna, medan anläggningsbyggarna fortsatt förväntar sig att öka antalet anställda."

                        https://www.konj.se/publikationer/konjunkturbarometern/konjunkturbarometern/2023-05-30-hushall-och-detaljhandel-uppat-men-alltjamt-dystra.html

                        AO Sverige AB er i stort kun anlæg (VA).

                        favicon

                        (aonet.se)

                        1 Reply Last reply
                        2
                        • A Offline
                          A Offline
                          Aktie-Zlatan
                          wrote on sidst redigeret af
                          #15
                          1. Byg og anlæg er ikke så dårligt, som alle siger.
                          2. Anlæg har mange bestillinger og A&O Johansen er til 20-25 % anlæg.
                          1 Reply Last reply
                          3
                          • A Offline
                            A Offline
                            Aktieinvestoren
                            wrote on sidst redigeret af
                            #16

                            ....Nogen som kan fortælle lidt mere om hvad der står i artikelen i ugebrev.dk?

                            Kan kun læse starten....

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • P Offline
                              P Offline
                              Prof-Inv-DK
                              wrote on sidst redigeret af
                              #17

                              Nykredit opjusterer industri aktier, som Brdr AO må tilhøre:

                              Ressource ikke fundet

                              favicon

                              (www.nykredit.dk)

                              Opjusteret fra undervægt til nu OVER vægt...

                              Vildt nok...

                              1 Reply Last reply
                              2

                              Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                              Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                              With your input, this post could be even better 💗

                              Tilmeld Log ind

                              • Log ind

                              • Har du ikke en konto? Tilmeld

                              • Login or register to search.
                              • First post
                                Last post
                              0
                              • Debatforum
                              • Seneste
                              • Populære
                              • Bruger