A&O Johansen virker ved første øjekast som en ren foræring
-
You got me... not.
Godt nyt for Solar A/S og A&O Johansen:
"Ifølge brancheanalysen er virksomhederne fortsat optimistiske trods stigende usikkerhed de seneste år afledt af COVID-19 og Ruslands krig mod Ukraine. Således forventer hver anden virksomhed vækst det kommende år, mens hver femte forventer tilbagegang, og de peger bl.a. på stigende materialepriser som en udfordring."
Elektrikere og el-installatører trodser krisen og holder stabil indtjening
Elektrikervirksomheder har på trods af inflation og højere materialepriser formået at fastholde en stabil indtjening og endda øget den
BygTek.dk (bygtek.dk)
-
Aktie-Zlatan Den dukkede desværre først op på min radar i begyndelsen af 2020. Der er skrevet flere gode indlæg om den på forum gennem tiden:
https://proinvestor.com/tag/AOJ P.CO/Din hype har ikke virket på det seneste, så du må skrue op for volumen og frekvens
Men kan du ikke lige vente på, at jeg får købt nogle flere aktier? 
Har du nogensinde overvejet Atlas Copco? Jeg har altid godt kunne lide den.
-
Er du mest til AO eller Hoist?
-
AO. Jeg har kun benyttet AO-udbyttet til Hoist-køb.
-
Atlas Copco er en "darling" blandt svenske professionelle investorer, men jeg køber sjældent svenske Large Cap-selskaber, eftersom disse allerede er blevet grundigt analyseret af professionelle.
Jeg liger VVS- og elgrossister, eftersom disse ofte er historisk stabile og profitable.
Den danske børsen har ca 20 % (tidligere 30 % med Sanistål) av vestverdens VVS- og elgrossistaktier. Hvorfor og hvor lange?
-
Bygge- og anlægsbranchens konjunkturbarometer
Hvordan vurderer byggebranchen de seneste måneders udvikling inden for omsætning, beskæftigelse, salgspriser og ordrebeholdning?
(www.dst.dk)
Nye tal: I ét hjørne af byggebranchen råber 7 ud ud af 10 på arbejdskraft
Ordrebøgerne bugner, men akut mangel på medarbejdere sætter en kæp i hjulet hos anlægsbranchen
Licitationen (www.licitationen.dk)
Ka-ching!
-
Aktien er meget undervurderet nu.
Mon ikke den skal retur til 100?
-
Fra idag:
"Konfidensindikatorn för bygg- och anläggningsverksamhet ökade i maj med 0,8 enheter till 100,4 och ligger liksom föregående månad mycket nära det historiska genomsnittet."
"Bland husbyggarnas är stämningsläget svagare än normalt medan anläggningsbyggarnas konfidensindikator ligger betydligt över det historiska genomsnittet."
"Anställningsplanerna pekar fortsatt på en minskning bland husbyggarna, medan anläggningsbyggarna fortsatt förväntar sig att öka antalet anställda."
AO Sverige AB er i stort kun anlæg (VA).
-
- Byg og anlæg er ikke så dårligt, som alle siger.
- Anlæg har mange bestillinger og A&O Johansen er til 20-25 % anlæg.
-
....Nogen som kan fortælle lidt mere om hvad der står i artikelen i ugebrev.dk?
Kan kun læse starten....
-
Nykredit opjusterer industri aktier, som Brdr AO må tilhøre:
Opjusteret fra undervægt til nu OVER vægt...
Vildt nok...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind