Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex Ny tråd feb. 2023 - Nyt Parkinsonforsøg i Australien!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
443 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • K Offline
    K Offline
    Kyed01
    wrote on sidst redigeret af
    #32

    @Solsen,jeg er helt enig men er lidt bekymret over at FDA er styret af de tunge bio selskaber som kan ses på linket nedenunder, helt grotesk.
    Okay gudskelov er der andre godkendelse agenturer and FDA.
    Håber virkelig på at Anavex får en stor partner ind hurtigst mugligt, det vil hjælpe gevaldigt med at fremskynde processen og kursen vil også rykke godt nordpå. Jeg håber er de allerede er i forhandlinger om det, vil formode at de får adgang til alle data og kan drage deres egne konklusioner.

    Just a moment...

    favicon

    (rumble.com)

    1 Reply Last reply
    9
    • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
      Helge_LarsenPI-redaktør
      wrote on sidst redigeret af
      #33

      Axsome says FDA wants to see more data in future filing for Alzheimer's agitation drug.

      Just a moment...

      favicon

      (firstwordpharma.com)

      1 Reply Last reply
      5
      • P Offline
        P Offline
        ProinvestorNEWS
        wrote on sidst redigeret af
        #34

        Biogen Says BLA For Lecanemab Gets Priority Review By NMPA In China

        Just a moment...

        favicon

        (www.proinvestor.com)

        1 Reply Last reply
        6
        • M Offline
          M Offline
          Makingmoney
          wrote on sidst redigeret af
          #35

          Axsome er en overset aktie her på sitet, ikke kun p.g.a det i artiklen omtalte. Kig på den, jer der læser dette. Med hensyn til højere krav generelt skulle FDA nok gribe fat i deres interne forhold 😉 først. Anavex må være godt stillet, de er da i hvert fald omhyggelige..... Kom nu Missling ! Jeg står og mangler et hus

          1 Reply Last reply
          8
          • M Offline
            M Offline
            Milito
            wrote on sidst redigeret af
            #36

            Jeg solgte mit indehav i Axsome for at positionere mig i Anavex, da jeg ikke forventede at den ville bevæge sig meget mere efter FDA godkendelsen af Auvelity sidste år. Desværre (for mig) er den steget lidt yderligere, men man skal huske på at forløbet for Axsome var ret rodet da FDA oprindeligt ikke kunne give en godkendelse i 21. Spørgsmålet er om dette har en indvirkning på deres udtalelse.

            1 Reply Last reply
            5
            • L Offline
              L Offline
              lossen
              wrote on sidst redigeret af
              #37

              Tak for link om fedtfjernelse, men er det ikke en lidt misvisende betegnelse? Mig bekendt er amyloid et protein.

              1 Reply Last reply
              7
              • M Offline
                M Offline
                Milito
                wrote on sidst redigeret af
                #38

                Stilheden er desværre ret passende. Havde Missling ikke hyret ind til IR?

                1 Reply Last reply
                2
                • P Offline
                  P Offline
                  ProinvestorNEWS
                  wrote on sidst redigeret af
                  #39

                  Lilly's Solanezumab Fails In Alzheimer's Prevention Trial

                  Just a moment...

                  favicon

                  (www.proinvestor.com)

                  1 Reply Last reply
                  4
                  • K Offline
                    K Offline
                    Kyed01
                    wrote on sidst redigeret af
                    #40

                    Artikel i Seeking Alpha med titlen:

                    Anavex: Many Questions Answered, A Few Still Left, But Things Are Progressing Well.

                    Access to this page has been denied

                    px-captcha

                    favicon

                    (seekingalpha.com)

                    Skrevet af nogle der kalder sig Avisol Capital Partners, en tidligere dyrlæge og en kræft læge (mennesker) og bliver fulgt af over 16.000 personer.

                    Access to this page has been denied

                    px-captcha

                    favicon

                    (seekingalpha.com)

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • M Offline
                      M Offline
                      Milito
                      wrote on sidst redigeret af
                      #41

                      En masse fokus på RETT i artiklen og meget lidt på AD.

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • L Offline
                        L Offline
                        lkr
                        wrote on sidst redigeret af
                        #42

                        Anavex

                        Spænende kursudvikling fra start i dag. Længe siden vi ikke er startet med en masse salg.

                        Link Preview Image
                        Anavex Life Sciences Appoints Former FDA Lead Neurology Statistician as Vice President Head of Biostatistics

                        NEW YORK, March 09, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Anavex Life Sciences Corp. (“Anavex” or the “Company”) (Nasdaq: AVXL), a clinical-stage biopharmaceutical company developing differentiated therapeutics for the treatment of neurodegenerative and neurodevelopmental disorders including Alzheimer’s disease, Parkinson’s disease, Rett syndrome and other central nervous system (CNS) diseases, today announced the appointment of Kun Jin, Ph.D., as Vice President, Head of Biostatistics. Dr. Jin will draw on h

                        favicon

                        Yahoo Finance (finance.yahoo.com)

                        1 Reply Last reply
                        2
                        • D Offline
                          D Offline
                          deleted-user
                          wrote on sidst redigeret af
                          #43

                          Anavex Langt om længe en bekræftelse af ansættelsen af den nu 3. tidligere FDA ansat - Jin med 27 års hos FDA.

                          Lige en hilsen fra de norske pister.

                          "I'm honored to be joining Anavex and I am very much looking forward to helping guide the Company to secure access to better healthcare outcomes for families around the world," said Dr. Jin. "There is such a significant unmet medical need around the globe caused by Alzheimer's disease, Parkinson's disease, and neurodevelopmental diseases like Rett syndrome and Fragile X syndrome. Anavex has a cutting-edge technology that can make a great deal of difference to those patients. I believe I can make a substantial contribution at this very important time in the Company's transition towards commercialization."

                          Mere end 14 dage efter den seriøse investor fik kendskab til ansættelsen, fik Anavex taget sig sammen til at indvie resten af markedet med denne væsentlige tilgang - nu mangler de så bare lige også at fortælle om at 2-73 er særligt udvalgt i Australien til et nyt og delvis sponsoreret fase 3 forsøg i Parkinson!

                          • Nuvel, så tror Dr. Jin han kan bidrage til, at 2-73 kan komme på markedet og gøre en stor forskel for mange typer CNS patienter - som tidligere nævnt, havde Dr. Jin sikkert kunne få en langt større løncheck, hvis han havde valgt en BP fremfor lille Anavex!

                          Lilly: 1100 patienter, 4 1/2 år og millioner af $ spildt på endnu et ubrugeligt fedtfjernelsesforsøg!
                          SAVA: Endnu et "indsider" opkøb, der puster kunstig liv i aktien.
                          BIVI: Mit efterhånden store frimærke i AD viser positive takter, men er stadig flere år efter vores kære Anavex.

                          Ser mest frem til PDD OLE på den korte bane.

                          Ellers er tålmodighed bare forsat påkrævet!

                          1 Reply Last reply
                          9
                          • SolsenS Offline
                            SolsenS Offline
                            Solsen
                            wrote on sidst redigeret af
                            #44

                            Jeg læser det mere som en forfremmelse.

                            Han blev ansat 1. januar og nu forfremmet eller fået en titel.

                            Mon ikke han de sidste to måneder har vist sit værd mht analyse af ad-studiet. Han vil sikkert også fremstå som medforfatter til den peer review artikel vi venter på.

                            Anavex kender data nu og ville ikke sende denne pr, hvis det hele var noget skidt.

                            Hvis citatet i meddelelsen skal tages for gode vare, er vi på rette vej: Anavex has a cutting-edge technology that can make a great deal of difference to those patients. I believe I can make a substantial contribution at this very important time in the Company's transition towards commercialization.

                            Og som sædvanlig holdes aktien i et jerngreb.

                            1 Reply Last reply
                            10
                            • D Offline
                              D Offline
                              deleted-user
                              wrote on sidst redigeret af
                              #45

                              Anavex Ja dr. Jin har sikkert i den sidste tid haft mulighed for at se potentialet i 2-73 - og er ikke løbet skrigene væk efterfølgende.
                              Havde et andet, ikke i den grad shortet biotekselskab som Anavex, kunne præsenterer en tidligere højprofileret FDA ansat, så havde vi nok set en mere fair og retvisende afspejling i kursen!
                              De 22,6 % shortandele holder presset, så længe omsætningen/interessen for aktien ikke er større.

                              1 Reply Last reply
                              8
                              • TDT123T Offline
                                TDT123T Offline
                                TDT123
                                wrote on sidst redigeret af
                                #46

                                Desværre er vi klar med et nyt swing ( omkring de 8 ) god weekend alle sammen 🙂

                                Mvh

                                Torben

                                Ikke mange grønne stearinlys

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #47

                                  Anavex i en nøddeskal

                                  111253_42B6F3F0_A6A4_4FF9_8546_7EF5DD2DE557.jpeg

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #48

                                    Perfekt miljø til shortangreb i dag.

                                    Data og kun data afgør den langsigtede kurs. I dag en tilfældig krusning.

                                    Overvejer køb af flere.

                                    1 Reply Last reply
                                    4
                                    • TDT123T Offline
                                      TDT123T Offline
                                      TDT123
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #49

                                      Det kan være et godt suppleringstidspunkt, jeg holder mig dog til swinget i og omkring 8/ nu det vel 5 gang der skal herned.

                                      Nordea investor er pt. Ude af drift eller et eller andet, kan ikke lave handel der, så må i Nordnet....

                                      Mvh

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • H Offline
                                        H Offline
                                        Hyst
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #50

                                        Noget for at dulme nerverne:
                                        https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=171417357

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • TDT123T Offline
                                          TDT123T Offline
                                          TDT123
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #51

                                          Vi har Scilicon Valley Bank i US.... Ikke som LMB som startet finanskrisen i 2008 men nogle mener at som 16 største bank i US kan det kommer store skvulp på de finansielle markeder, efter de nu er blevet lukket, og der derfor er helt slukket, lad os håber de var nogle onde shorter 🙂

                                          Mvh

                                          111295_4A92A14F_F025_4E94_B34F_82CD692FC073.jpeg

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger