Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    Milito
    wrote on sidst redigeret af
    #447

    Det er alligevel en del der er short.

    1 Reply Last reply
    3
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen
      wrote on sidst redigeret af
      #448

      Anavex gik vist i teknisk salg i dag. Men det fik omsætningen til at falde pænt.

      Shorterne er ikke kommet tættere på land 🙂

      1 Reply Last reply
      3
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user
        wrote on sidst redigeret af
        #449

        Anavex Ny samtale med IR - med alle forbehold!

        Ekstrem positiv, hvis det har sin rigtighed!
        Tydelig forskel på patienter på aktiv stof og placebo!
        Forventer Q-rapport omkring den 8.-9. februar - mon ikke vi så snart får noget med "kød" på?
        Ja- kommer der gode nyheder lige om lidt, så får shorterne voldsomme problemer med at dække sig ind med dette lave volumen - hvem vil sælge dem hele 18 mill. aktier ved gode nyheder? - der er kun 70 mill. aktier total, hvoraf "institusionals" ca. har de godt 23 mill.

        "Just got off the phone -talked to Clint at IR----great conversation---folks at Anavex "super excited" how things panning out--Clint could not say exactly when we get final AD TLR or PDD OLE results--will get updates from TGD in early Feb. earnings call---co. now dotting all the i's and crossing all the t's in getting all final data ready--did say witnesses have seen changes in folks who have taken the drug--definite RWE being seen--can tell who has been on placebo or has taken the drug---all very positive--glad I made the call---hope I'm not saying too much--Clint was most helpful !!!!"

        1 Reply Last reply
        9
        • F Offline
          F Offline
          Fandel
          wrote on sidst redigeret af
          #450

          Sjældent har jeg været så spændt på nyt fra et firma, som jeg er ved Anavex. Hvis de data vi har set indtil nu, og det kommende datasæt er så meget bedre end konkurrenternes, ja så er himlen uendelig...

          Kom så Anavex...

          1 Reply Last reply
          5
          • V Offline
            V Offline
            vestasfan
            wrote on sidst redigeret af
            #451

            Lyder lækkert, jeg bliver dog mistænkelig når disse anekdotiske ting kommer frem. Topotarget kunne heller ikke være i sig selv, belinostat var fantastisk - min første rigtig store nedtur dengang.

            1 Reply Last reply
            8
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen
              wrote on sidst redigeret af
              #452

              IR burde slet ikke udtale sig omkring ikke offentliggjorte ting herunder stemningen på "kontoret"

              Vi ser snart data 🙂

              1 Reply Last reply
              10
              • D Offline
                D Offline
                deleted-user
                wrote on sidst redigeret af
                #453

                Anavex Helt enig Solsen - derfor skal disse udsagn fra IR også tages med meget forbehold!
                Ham der angiveligt har talt med IR fra IHUB, plejer dog at være god nok.
                Ja - husker også Topotarget vestafan - lidt "gode" lærepenge:)
                Mener dog at Anavex er i en helt anden liga på alle områder og langt mere bredt funderet og veldokumenteret videnskab - økonomisk er Anavex også godt dækket ind til udvikling af casen.

                1 Reply Last reply
                9
                • SolsenS Offline
                  SolsenS Offline
                  Solsen
                  wrote on sidst redigeret af
                  #454

                  Anavex 10K årsrapport til SEC er på gaden.

                  SEC.gov | Your Request Originates from an Undeclared Automated Tool

                  favicon

                  (www.sec.gov)

                  Kan umiddelbart godt se kedelig ud, men som seriøs investor bør man give sig tid til at læse den.

                  Giver et godt billede at firmaet lige nu.

                  1 Reply Last reply
                  6
                  • D Offline
                    D Offline
                    deleted-user
                    wrote on sidst redigeret af
                    #455

                    Anavex. 10K - primær beskrivelse af ledelsen og deres aflønnings/optionsplan til og med 2032.

                    10K er en lovpligtig indberetning til myndighederne/markedet af sammensætningen af ledelsen og deres aflønning, som for hovedparten af indholdet blev godkendt på generalforsamlingen i foråret 2022.

                    Udestående antal aktier pr. 27. Januar 2023 - 78,032,135.

                    Black Rock ejer hele 5.262.666 aktier. - 6,74 % - ser ikke ud til at have solgt ud!

                    Missling vil inkl. tildelte optioner til og med 2032 teknisk set kunne eje 7.029.000 aktier eller 8,4 %.

                    Ved udnyttelse af optionerne er der tilknyttet forskellige regler vedr. geninvestering og salg, som jeg ikke kan se fremgår helt klart for mig af denne 10K - skal lige nærlæse lidt mere. Der er også tilknyttet milepæle til flere af optionerne som kun udløses, hvis disse også opnås.

                    Kan godt lide at så stor en del af aflønningen sker i optioner, da de giver incitament til at arbejde for, at hele selskabet får succes og opnår videnskabelige milepæle, der så igen afspejles i en øget markedsværdi og dermed højere aktiekurs til fordel for alle aktionærer og ikke kun dem der kan indløse optioner i årene frem.

                    Til sammenligning have ledelsen i SAVA i 2021 (i 2019/2020 tilsvarende over 100 mill. $ der blev udbetalt) stillet sig selv en kontant uddeling af bonus på ca. 327 mill. $ - hvis markedsværdien MC holdt sig over 5 milliarder $ i min. 20 handelsdage - tror den var over i 6 dage og derfor blev ingen bonus udløst, selvom CEOen arbejde hårdt med store armbevægelser.
                    Den kontante bonus skulle hentes fra ekstraordinær salg af aktier og derved udhule værdien af SAVA - uden videnskabelig milepæle forbundet hermed.
                    Der har i SAVA så været en del insiderkøb af aktier - nok for en mindre del af tidligere udbetalte kontante bonusser, i et forsøg på at manipulerer aktiekursen op.
                    Stoler derfor ikke på ledelsen, men ser måske muligheder i deres tilgang med bl.a. at mindske inflammationen i hjernecellerne kan have indvirkning på udviklingen af Alzheimer - har derfor et mindre frimærke.

                    Anavex er dog min. 3 år længere fremme og med en meget bredere og mere veldokumenteret videnskab, hvor vi nu mangler de sidste udspecificering af effekten af 2-73 ifht. dosis mm.
                    At det er lykkes for Anavex at tiltrække store kapaciteter, heriblandt nu hele 3 tidligere FDA medarbejder - den sidste vel og mærket efter annoncering af de overordnede data fra AD fase 2/3, vidner i min optik om, at videnskaben er valid og har en reel chance for at komme i mål!

                    1 Reply Last reply
                    15
                    • SolsenS Offline
                      SolsenS Offline
                      Solsen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #456

                      Her er første del af årsrapporten 🙂

                      Attention Required! | Cloudflare

                      favicon

                      (fintel.io)

                      Tak Tasso

                      1 Reply Last reply
                      9
                      • L Offline
                        L Offline
                        LP90
                        wrote on sidst redigeret af
                        #457

                        Tak Tasso for din store indsigt i casen og det at du deler med alle vi almindelige tusinde tak og god weekend og tak til alle i andre som også deler ud af jeres viden tak

                        1 Reply Last reply
                        8
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #458

                          Anavex...En video mere fra Mayomobile

                          Bl.a. med SAVAs data...

                          Interessant at se på Misslings LinkedIn profil.

                          Han følger Bill og Melinda Gates - mon han spekulerer over hvad han skal bruge pengene fra Anavex aktierne til, når de bliver mange penge værd 😉

                          Han følger en del grupper med Alzheimers, parkinson og demens, men også Lou Gehrig's Disease eller ALS. Måske den hemmelige sygdom i pipelinen ?

                          1 Reply Last reply
                          7
                          • F Offline
                            F Offline
                            Fandel
                            wrote on sidst redigeret af
                            #459

                            LOL... Måske Bill Gates overvejer en investering i Anavex... Who knows!

                            1 Reply Last reply
                            4
                            • V Offline
                              V Offline
                              vestasfan
                              wrote on sidst redigeret af
                              #460

                              1 Reply Last reply
                              4
                              • C Offline
                                C Offline
                                CSørensen
                                wrote on sidst redigeret af
                                #461

                                Seeking Alpha i dag: Approval For Anavex's Blarcamesine Looks Inevitable After Biogen's Leqembi Approved
                                https://seekingalpha.com/article/4573554-approval-for-anavex-blarcamesine-looks-inevitable

                                1 Reply Last reply
                                3
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #462

                                  Mon vi lige skal ned omkring de 8$ for 3 gang, jeg sidder klar, og uden news er det rimeligt sikkert vi ender der igen.....

                                  Så kom gerne med en nyhed der sparker røv, så er den fest slut...

                                  Meget grim kop :):):)

                                  Mvh

                                  Torben

                                  109928_6A09F054_7501_42F0_9CF4_638E1DA72264.jpeg

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • M Offline
                                    M Offline
                                    Milito
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #463

                                    Tænker det samme Torben, håber at kunne supplere op under 9.

                                    1 Reply Last reply
                                    3
                                    • D Offline
                                      D Offline
                                      deleted-user
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #464

                                      Anavex Q1 rapport tirsdag den 7. feb. 2023.

                                      Webcast kl. 14.30 DK-tid.

                                      Management will host a conference call on Tuesday February 7, 2023, at 8:30 am ET to review financial results and provide an update on the execution of the Company's growth strategy. Following management's remarks, there will be a question-and-answer session.

                                      Webcast / Conference Call Information:

                                      Management will host a conference call on Tuesday February 7, 2023, at 8:30 am ET. The live webcast of the conference call will be available on Anavex's website at www.anavex.com.

                                      https://newsfilter.io/a/31705940fe3968c80581a0762dd8d80f

                                      1 Reply Last reply
                                      9
                                      • D Offline
                                        D Offline
                                        deleted-user
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #465

                                        Anavex Black Rock øger andel i Anavex - nu 7,2 %!

                                        • 500.000 aktier - nu 5.578.159 - via. en 13G.

                                        Link Preview Image
                                        Conference Call Transcripts

                                        Company Conference Call Transcripts

                                        favicon

                                        (www.conferencecalltranscripts.org)

                                        Men stort set alle andre og nye "institutionals" har øget eller startet en position - går lodret mod antallet af shortpositioner er øget til godt 18 mill. i samme periode!
                                        Vi må se hvem der får ret, men det er højst usædvanligt med en så voldsom modsatrettet syn på investeringen - det kan næsten kun ende med et brag - læs short squeeze!

                                        Just a moment...

                                        favicon

                                        (beststocks.com)

                                        1 Reply Last reply
                                        11
                                        • D Offline
                                          D Offline
                                          deleted-user
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #466

                                          Udviklingen er interessant og kursen er noget følsom.

                                          Jeg kan godt sidde med fornemmelsen af, at nogen (måske den store sorte sten) styrede markedskursen og skulle have en lavere GAK på sin position - inden et muligt gennembrud eksekveres.

                                          Mit syn er kombineret af opportunisme og kursanalyse.

                                          Er det en klassisk "ryste-træet-opgave" vi så udført?

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger