Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • DarvinD Offline
    DarvinD Offline
    Darvin
    wrote on sidst redigeret af
    #393

    Og pæn slutning på dagen. Der blev tygget lidt på det.

    1 Reply Last reply
    4
    • D Offline
      D Offline
      deleted-user
      wrote on sidst redigeret af
      #394

      Er det her ikke en aktie, som man ikke lige sælger for, at ramme et lille dagsswing? Risikoen er høj, men den stiger jo også 50-100 % på den rigtige nyhed og så kan man stå på perronen og kigge langt efter sit swing.

      1 Reply Last reply
      4
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user
        wrote on sidst redigeret af
        #395

        Anavex 12 ugers titreringsperiode før man er op på hhv. 30 og 50 mg.

        På ovenviste kurve ser man CDR-SB udviklingen på hhv. placebo og den samlede pulje af 30 og 50 mg.
        Der titreres fra 10 mg og op til målet på de enten 30 eller 50 mg, for de respektive patienter over 12 uger.
        Startede man eksempelvis nu kurven på aktiv stof puljen, først efter de 12 første uger, hvor fuld tiltænkte dosis var opnået, skulle den blå (2-73) kurve forskydes op, så placebo og 2-73 puljen havde samme udgangspunkt og man i realiteten kun kiggede på de sidste 36 uger.
        Herved blev forskellen på aktiv stof gruppen og placebo endnu mere udtalt.
        Det har uden tvivl spillet ind, at gruppen i aktiv stof gruppen, har været påvirket indtil kroppen har vænnet sig til 2-73.
        Dette kunne evt. imødekommes ved at medicinerer før sengetid i stedet for om morgen, som det var tilfældet i forsøget.
        Alternativt kunne de 50 mg. deles op i 2 x 25 mg morgen og aften, hvorved dosis måske endda kunne øges?

        Det grafen dog viser er at effekten bibeholdes enddog øges over tid, så kroppen ser ikke ud til at udvikle resistens over for 2-73.
        Dette tegner godt for OLE forsøget på 96 uger.

        Når vi får en udspecificering af de enkelte dosis, burde vi se en meget markant forskel på placebo og 50 mg. 2-73.

        1 Reply Last reply
        3
        • L Offline
          L Offline
          lkr
          wrote on sidst redigeret af
          #396

          Jo :-), jeg foretog heller ikke handlen. Men min intuition sagde mig gårsdagens event ikke ville blive taget godt i mod på den korte bane.

          1 Reply Last reply
          3
          • TDT123T Offline
            TDT123T Offline
            TDT123
            wrote on sidst redigeret af
            #397

            Den har til årskiftet været oplagt til at swinge i, jeg har gennem årene swinget en hel del i aktien.

            Det har gjort at jeg har hente gevinst, og har kunne bruge min startinvestering i andre selskaber.

            Har pt. et swing kørende fra 8$ den har været frem og tilbage mellem 8-12$ nogle gange efterhånden, og år tilbage var der meget at hente mellem 2,2 - 3,2$ Som den i en længere periode kørte op og ned i.

            Den faste position, reduceres først omkring de 38-43$ hvis det altså noglesinde sker ( min strategi )

            Jeg har dog aldrig solgt ud af min faste position, og på nuværende tidspunkt vurdere jeg det som meget risikabelt af satse på genkøb i lavere kurs, vi er så tæt data i mange indikatorer
            ( se pipeline ) så her kan man virkelig efterlades på perronen.

            Link Preview Image
            Therapeutic Candidates | Anavex Life Sciences

            Explore Anavex's innovative therapeutic candidates targeting CNS disorders like Alzheimer's and Parkinson's, driven by cutting-edge precision medicine research.

            favicon

            Anavex Life Sciences (www.anavex.com)

            Men et swing i ny og næ, fjerner spindelvævet og slå ventetiden ihjel ( det har været en lang rejse )
            Og den har være nogenlunde forudsigelig indtil årsskiftet

            Mvh

            Torben

            109508_8C6AF2F4_F201_4B82_8793_3F643F59D8A3.jpeg

            1 Reply Last reply
            6
            • M Offline
              M Offline
              Milito
              wrote on sidst redigeret af
              #398

              Nede med 8% i dag. Fuldt ud fortjent ud fra Misslings ligegyldige præsentation i går, hvor begrænset nyt kom frem.

              1 Reply Last reply
              4
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01
                wrote on sidst redigeret af
                #399

                @Milito1, jeg synes overhovet ikke at hans præsentation var dårlig, jeg læste den via marketscreener. Okay ikke meget nyt men han er ikke kendt for hurtig data behandling, nogle af de dygtige private skribenter forventer mere data omkring marts-april, senest may og det er fint med mig
                Aktien faldt knapt 6% i går men er gået op med ca 21% over den sidste måned, så sikkert nok et lille "pull-back" hvilket er sundt.
                Lad os håbe at der kommer nogle analytiker med opgraderinger i næste uge.

                Access Denied

                favicon

                (www.marketscreener.com)

                1 Reply Last reply
                7
                • K Offline
                  K Offline
                  Kyed01
                  wrote on sidst redigeret af
                  #400

                  MayoMobile (Jesse) har opdateret hans fremragende kompendium.

                  Link Preview Image
                  Home

                  The SOTC Analytics Mission

                  favicon

                  (www.sotcanalytics.com)

                  Vores ven Peter (med det umulige navn) forlanger nu 5$ for at læse hans blog hvad jeg ikke vil betale.

                  1 Reply Last reply
                  5
                  • M Offline
                    M Offline
                    Milito
                    wrote on sidst redigeret af
                    #401

                    Kyed01, nu skrev jeg hellere ikke at præsentationen var dårlig men at den var ligegyldig, hvilket er en mening som jeg fastholder.

                    Til et af de førende events hvor BP bredt vælger at prioritere med deltagelse af specialister og direktører, så man man simpelthen præsentere noget mere iøjnefaldende med nyt data. BP kender til Anavex og enkelte har nok endda gjort semi DD ift. de data som Anavex har offentligt præsenteret i forvejen.

                    De enkelte nyheder som der kom frem, med eksempelvis en kommende artikel, kunne man ikke engang formå at få kommunikeret et tidsestimat på.

                    "nogle af de dygtige private skribenter forventer mere data omkring marts-april, senest may og det er fint med mig"
                    Hvilket jo fint illustrerer min mening/pointe med det useriøse i, at det tidsmæssige billede langt henad vejen beror på forventninger end på grundigere kommunikeret milestones.

                    Kort tid efter JP Morgan præsentationen valgte jeg at reducere min risiko ved at sælge omtrent 1/3 del fra. Vi må se om det var et idiotisk valg.

                    1 Reply Last reply
                    4
                    • M Offline
                      M Offline
                      Makingmoney
                      wrote on sidst redigeret af
                      #402

                      Jeg har ikke skrevet et stykke tid, det hele kører i ring her synes jeg. Der bliver kommenteret til tider på topline data, til tider som om de faktiske tal 30/50 mg var kommet. Missling er og bliver et fjols. Han namedropper/roder, som Tasso er inde på, om hans andre indikationer (trækker tiden) selvom han han godt ved hvad vi vil hører om. Samtidigt er han så fræk at tale om de de nu er klar til at kommercialisere, hvad f..... tænker han på. Han skylder stadig fra tidligere forsøg PDD OLE f. eks. Han skulle tage at tage en ting af gangen. For dem som ikke har læst transscript, så prøv lige. Mage til dårlige formuleringer/spring ses sjældent. Det er sgu ikke fordi han er dårlig til engelsk. I mine øjne er det fordi han hele tiden skal passe på med hvad han siger, hele tiden skal holde gryden i kog, uden at sige for meget. Og han havde jo ikke mere at sige, ikke en skid nyt.
                      Hvis jeg skal tage de positive briller på så kan hans ord om kommercialisering MÅSKE stamme fra en viden om mulig partner han taler med. Det er dog stadig alt for tidligt at tale om den slags når han ikke har en skid godkendt endnu. Få nu startet den dyre computer op Missling, få nu beregnet de data. Vi er i 2023, og du kan købe billig strøm om natten.....

                      Undskyld at jeg igen er den sure gamle mand. Jeg har stadig alle mine aktier, men ved egentligt snart ikke hvorfor.

                      God weekend derude
                      MM (jeg tror den anden MM er misundelig over at jeg kom først med mit 🙂

                      1 Reply Last reply
                      11
                      • F Offline
                        F Offline
                        Fandel
                        wrote on sidst redigeret af
                        #403

                        I lige måde Makingmoney... LOL

                        1 Reply Last reply
                        4
                        • K Offline
                          K Offline
                          Kyed01
                          wrote on sidst redigeret af
                          #404

                          Ha-ha MM, det var sgu noget af en bredside.

                          Han virker noget verdensfjern nogle gange og jo han skal passe meget på med hvad han siger ellers kom de efter ham med en retssag.

                          Jeg har solgt ca 20% af min beholdning her i løbet af sidste uge men jeg er stadig meget tungt lastet i AVXL. Kan godt værre at der bliver solgt mere, jeg fin tænker lidt over det.
                          Jeg har været for grådig må jeg indrømme, burde ha solgt ca 25% af beholdningen da den var oppe i 30$ så man kører på gratis aktier nu men det gjorde jeg ikke, tak Kyed!! (selv tak klovn!)

                          1 Reply Last reply
                          7
                          • V Offline
                            V Offline
                            vestasfan
                            wrote on sidst redigeret af
                            #405

                            Jeg er overrasket over flere af kommentarene herinde omkring "intet nyt" eller "Missling er og bliver et fjols"! Hvad sker der lige? Hans præsentationer har været fantastiske og han vil hurtigst muligt indlede dialog med relevante myndigheder rundt om på kloden, vedr næste skridt. Derudover vil man fremlægge al data fra kortlægning af MRI, biomarkers, dna data samt MRna Exome expression m.v. Kæmpe bagtæppe af værdifuld viden og forståelse af denne problematik. Hvordan fanden kan man hævde at præsentation var en gang bullshit?? Jeg er optimist og ser i den grad frem mod næste skridt fra Anavex. https://jpmorgan.metameetings.net/events/healthcare23/sessions/43754-anavex-life-sciences/webcast?gpu_only=true&kiosk=true

                            1 Reply Last reply
                            11
                            • B Offline
                              B Offline
                              Boersboe
                              wrote on sidst redigeret af
                              #406

                              Anavex

                              @vestasfan
                              Missling snakker meget men siger lidt. Alle gentagelserne rykker jo ikke for alvor ved casen eller kursen. Desuden fører den megen snak heller ikke til handling. Der er lovet peer review artikler et par gange. Har ikke set en eneste endnu. De kritiske røster bunder nok i frustration. Blev den endeløse stilhed brudt af faktiske oplysninger og oplysninger om reel fremgang var sagen nok en anden - udtalelserne er uskarpe. Gå til relevante myndigheder rundt om på kloden?...

                              Jeg mangler bare konkret handling og bevis herfor. Samt opsamling på alle de løse ender og løfter.

                              Håber på de kommer i 2023.

                              1 Reply Last reply
                              14
                              • V Offline
                                V Offline
                                vestasfan
                                wrote on sidst redigeret af
                                #407

                                Men, et af de store kritikpunkter flere anfører er, at data ikke er gennemarbejdet nok og sjusket præsenteret! Måske er det lige præcis det som de ikke ønsker skal gentage sig, og derfor er grundige. Mig bekendt kan disse peer reviews, tage måneder at få publiceret. FDA., EMA., osv. tager vel heller ikke et møde fra uge til uge, på baggrund af rådata.. Nej, det som selskabet selv nævner, er at de vil aflevere et grundig fuld gennemarbejdet materiale, når tiden er den rette.

                                1 Reply Last reply
                                5
                                • L Offline
                                  L Offline
                                  lkr
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #408

                                  Anavex https://www.investorvillage.com/groups.asp?mb=20622&mn=1222&pt=msg&mid=23836271

                                  Er nogen medlem af gruppen? Det undrer mig at han kan tyde dette ud af præsentationen for 2 dage siden. Hvilke resultater er det som refereres til?

                                  1 Reply Last reply
                                  3
                                  • V Offline
                                    V Offline
                                    vestasfan
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #409

                                    Mandens konklusion redegører fint for hvad flere herinde mener. Måske Det faktum, som Helge Larsen pointerede, at flere af de tilstedeværende på JP, simpelthen applauderede efter præsentationen, siger en del! Hvem herinde tror, at der stod en bestboy ovre i et hjørne med et skilt, hvorpå der stod APPLAUSE, som i de gode gamle tv shows, til de fremmødte? Data var fantastiske. Igen ser vi hvor afgørende AI har været for Anavex, med disse subgrupper som er superrespondere. Disclaimer ejer aktier

                                    1 Reply Last reply
                                    8
                                    • M Offline
                                      M Offline
                                      Milito
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #410

                                      Godt spørgsmål mht. de data han opremser.

                                      1 Reply Last reply
                                      3
                                      • K Offline
                                        K Offline
                                        Kyed01
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #411

                                        Fin artikel på The Science Times om Anavex's AD forsøg med titlen:

                                        New Clinical Trial Results Offer Hope for People Living With Alzheimers

                                        Link Preview Image
                                        New Clinical Trial Results Offer Hope for People Living With Alzheimers

                                        Anavex Life Sciences Corporation recently announced promising results for its new drug, ANAVEX®2-73 (Blarcamesine). This oral medication for mild cognitive impairment (MCI) due to Alzheimer’s disease

                                        favicon

                                        Science Times (www.sciencetimes.com)

                                        De er en del af The New York Times som jo bekendt er meget kendt og velanskrevet.

                                        Ja-ja ordet kommer ud og ovenstående artikel er i øjeblikket den 2 mest populære!

                                        1 Reply Last reply
                                        9
                                        • F Offline
                                          F Offline
                                          Fandel
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #412

                                          Fin artikel du har fundet Kyed01.

                                          1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger