Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!
-
Jeg er meget enig Boersboe.
Vi mangler stadig at se rigtig mange data. Dertil er det stadig et - i relation til "normale" fase 3 studer - et lille fase 2/3 studie. Så der er generelt ikke ret stor datapakke endnu.
Jeg tror derfor stadig FDA kommer til at kræve der skal et større, og gerne 2-delt fase 3 studie til.
-
Selskabet har en spændende pipeline, med flere triggere. Alene Rett bør give 50 dollar på kursen. Jeg håber virkelig at JP i morgen vil rydde den sidste tvivl af vejen, og bane vejen for en godkendelse. Om det bliver i år eller i 2024 er ligegyldig ud fra et investor synspunkt, men meget afgørende for patienterne og deres pårørende. Sigmar1 er en utrolig interessant påstand herunder AI. jeg glæder mig virkelig til at følge selskabet og alle deres fantastiske investorer herinde og på IHUB.
-
Jeg holder hele vejen til banken/månen (Satser jeg på) jeg er dog noget farvet i min tilgang til hvad man skal gøre.
Jeg har et swing kørende fra 8$ og resten af potten er freebee ....
Normalt skal man jo holde fast i sin strategi, men alt kan dog ske i denne aktie, og det bliver ikke mindre spændende som dagene går.
Men kærlighed og grådighed til en aktie, kan ende med en grim skilsmisse, siger ikke du er der Milito , men bare en konstatering af hvad man normalt oplevere når en mulig blockbuster krydser ens vej.
Følg din mavefornemmelse/strategi
Mvh
Torben
-
Milito
jeg forventer ikke nogle nyheder i morgen,
det syntes jeg at jeg snart har oplevede en del gange at der kun kommer en opsummering af kendte data
men man kan blive overrasket -
Anavex. 18.252.546 shortede aktier pr. 30. december 2022 - VILDT!
https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/avxl/short-interest
Næsten en fordobling på 3 mdr!
Forstår udmærket spillet, at shorterne skal have presset kursen ned for at kunne realiserer en gevinst, når de nu skal ud at købe de lånet aktier tilbage igen - men at man i stedet for at tage gevinsten hjem, går ud og shorter yderligere 2.000.000 aktier - efter at Anavex præsenterede meget lovede, men ikke komplette Alzheimer data synes at være højt spil!
Samtidig har vi i den sidste rapport set, at stort set alle større investorer har øget deres position!- For ingen tvivl om at data var og er gode!
Ja Anavex har ofte skuffet på disse webcast, men ikke fordi de forskellige udmeldinger var dårlige, men fordi tingene har trukket meget længe ud end forventet - og dette har vi set afspejlet i kursen.
Nu har Anavex haft 6 uger til at analysere og finpudse AD resultaterne, hvilket burde være tid nok til at kunne udarbejde en fyldestgørende præsentation på JP Morgan, som minimum illustrerer at de overgår Lecanemab på de vigtigste endpoints.
Den webcast Anavex afholdt mandag den 5. december (inkl. 2 anerkendte eksperter), umiddelbar efter CTAD, var i min optik et forsøg på at ruske op i folk og understrege "så forstå det dog - 2-73 virker!!"
De føler udmærket presset - de er sikkert blevet kimet ned af analytikere og investorer - og de går ikke på JP Morgan i 40 min., uden de viser noget der tydeligt bekræfter/dokumenterer, at resultaterne er så gode, som de har proklameret!Tingene er meget simple, er resultaterne ikke overbevisende, skal 2-73 ikke på markedet, ligesom Lecanemab heller ikke burde.
Patienter og sundhedsvæsenet skal ikke belastes af noget dyr medicin, som stort set ikke gør en forskel og giver falske håb - endsige skader dem.Er 2-73 dog effektiv og uden større bivirkninger, skal det ud og gøre gavn hurtigst muligt og samtidig gøre medikamenter som Lecanemab usælgelig.
Tror på gode nyheder i morgen - enten kl. 13.00 eller ved 17.00 tiden - umiddelbar før de går på JP Morgan kl. 17.15-17.55.
- Og nej har ingen aktier solgt!
Ses i morgen til en ny omgang i Anavex sagaen:
Anavex Life Sciences to Present at the 41st Annual J.P. Morgan Healthcare Conference
NEW YORK, Dec. 12, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Anavex Life Sciences Corp. (“Anavex” or the “Company”) (Nasdaq: AVXL), a clinical-stage biopharmaceutical company developing differentiated therapeutics for the treatment of neurodegenerative and neurodevelopmental disorders including Alzheimer’s disease, Parkinson’s disease, Rett syndrome and other central nervous system (CNS) diseases, today announced that it will present at the 41st Annual J.P. Morgan Healthcare Conference on Thursday, January 12th
Yahoo Finance (finance.yahoo.com)
- For ingen tvivl om at data var og er gode!
-
En artikel om oplevelsen indtil videre på JP Morgan konferencen. Selvom at det virker nedprioriteret, så virker det til at BP alligevel prioriterer at deltage i et eller andet omfang. https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-01-11/jpmorgan-health-confab-returns-soggy-and-subdued-with-few-deals
-
Anavex webcast kan vist ses her. https://jpmorgan.metameetings.net/events/healthcare23/sessions/43754-anavex-life-sciences/webcast?gpu_only=true&kiosk=true
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind