Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex HISTORISKE OG BANEBRYDENDE RESULTATER I ALZHEIMER!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
523 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • M Offline
    M Offline
    MAB
    wrote on sidst redigeret af
    #258

    Så... hvis gode resultater ikke får kursen til at stige... og kursen aldrig kan stige, fordi de store ifølge alle herinde nemt kan holde den nede... hvorfor er det så, man overhovedet skal være aktionær i AVXL?

    1 Reply Last reply
    4
    • K Offline
      K Offline
      Kyed01
      wrote on sidst redigeret af
      #259

      MAB , en godkendelse vil få kursen til at eksplodere! Selv RETT som jo bekendt er en meget lille indikation burde give en kurs på omkring 30-40$, tænk på hvad AD vil give på kursen!!

      Også en partner kan give et godt ryk nordpå og hjælpe med hurtigere godkendelse, Anavex kunne typisk få 1 Mia$ og de deles om fremtidige indtægter fra AD.

      Med alle de shortede aktier håber jeg på en short squeeze af rang!

      Tålmodighed!

      Simple Page

      favicon

      (www.investopedia.com)

      1 Reply Last reply
      9
      • K Offline
        K Offline
        Kyed01
        wrote on sidst redigeret af
        #260

        Yderligere, efter min mening hersker der stor forvirring omkring Anavex's AD data da de ikke havde tid til at sætte dem ordentligt sammen og det skaber uro omkring firmaet.

        De store hedge fonde er generelt negative omkring små bio firmaer med ikke noget på market da langt de fleste fejler (isaer i CNS) så de kan tjene store penge ved at shorte da de har ret i over 90% af tilfældene, det er jo fremragende odds må man sige.
        Det går som regel ud over den lille aktionær som sælger i panik når kursen rasler ned og/eller stop-loss er "triggered".
        Jeg har valgt at tro på Anavex og deres fremgangs metode/medicin, så de får ikke nallerne i mine aktier, har intet stop loss sat og jeg holder hovedet koldt selvom mine papir penge er skrumpet meget ind.

        1 Reply Last reply
        9
        • F Offline
          F Offline
          Fandel
          wrote on sidst redigeret af
          #261

          Meget enig Kyed01. Mine får de heller ikke.
          Jeg er helt overbevist om, at der venter os og patienterne noget stort...

          1 Reply Last reply
          7
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user
            wrote on sidst redigeret af
            #262

            Anavex The Alzheimer's Association vil rydde forbehold for al fedtfjernelsesbehandling!

            AA presser på for at alle restriktioner mod fedtfjernelsesbehandling i Alzheimer fjernes - dermed også Aduhelm!
            Ingen forbehold ifht. bivirkninger!

            "In a letter addressed to CMS administrator Chiquita Brooks-LaSure, MPP, the association has asked the agency to remove the requirements for "coverage with evidence development" in its national coverage determination for FDA-approved anti-amyloid monoclonal antibodies."

            Link Preview Image
            Alzheimer's Association to CMS: Ditch Restraints on Amyloid Drugs

            With novel drug lecanemab on the horizon, the Alzheimer Association is asking the CMS to reverse its policy and provide full and unrestricted coverage to FDA-approved anti-amyloid agents.

            favicon

            Medscape (www.medscape.com)

            Det kan godt være, at du Kyed1 fik et fint diplomatisk svar fra AA, men reelt handler de KUN på vegne af BP!

            MAB - Anavex skal nok få en fair værdisætning, når data præsenteres så de ikke er til at komme udenom.
            Ingen får heller ikke mine aktier - tværtimod, så kunne det nuværende kursniveau være en mulighed for at øge sin beholdning eller starte en position i Anavex.
            Uden shorts gennem tiden, så havde jeg aldrig fået så mange aktier som nu.
            Ovennævnte viser bare hvor unfair en behandling de mindre biotekselskaber får ifht. BP.

            1 Reply Last reply
            9
            • TDT123T Offline
              TDT123T Offline
              TDT123
              wrote on sidst redigeret af
              #263

              I 2021 lå kursen omkring 2,2$ så ikke helt korrekt, at Avxl aldrig kan stige, den burde vare være 4 dobbelt fra nærværende kurs.

              Jeg køre et nyt swing i dag, hvis ingen nyheder sender den mod månen, det gik jo super godt sidste gang i dette kursleje.

              Mvh

              1 Reply Last reply
              4
              • SolsenS Offline
                SolsenS Offline
                Solsen
                wrote on sidst redigeret af
                #264

                Fakta er bedste middel for fda at basere sine godkendelser på.

                De begik en fejl med Aduhelm, hvilket har kostet anseelse og medarbejdere.

                Tvivler på at Alzheimers organisationen kan påvirke fda lige nu.

                Et helt vildt shortniveau i Anavex, hvor vi kan håbe, at når nye data fremkommer så vil der ikke kunne manipuleres mere. Nok lidt optimistisk håb.

                Sandsynligvis først når vi ser en godkendelse eller partneraftale må shorterne opgive.

                1 Reply Last reply
                4
                • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                  Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
                  Helge_LarsenPI-redaktør
                  wrote on sidst redigeret af
                  #265

                  Is Biogen's Stock Too Risky to Invest in?

                  Just a moment...

                  favicon

                  (www.proinvestor.com)

                  1 Reply Last reply
                  5
                  • TDT123T Offline
                    TDT123T Offline
                    TDT123
                    wrote on sidst redigeret af
                    #266

                    Så gik min ordre igennem....

                    1 Reply Last reply
                    6
                    • P Offline
                      P Offline
                      poppelkongen
                      wrote on sidst redigeret af
                      #267

                      jeg faldt lige over en artikel og i den skriver de lidt om
                      et forsøg og skrive om Adulhelm og Lecanemab, det der under mig er man ikke ved om den døde person har fået placebo eller forsøg medicin, hvor troværdigt er det så?

                      "Læger er også på vagt over for den form for usikkerhed, der omgav det sidste sådant stof. I 2021 godkendte FDA et andet antistofbaseret lægemiddel mod Alzheimers, kaldet Aduhelm, på trods af blandede beviser for, at det virkede, og Medicare-embedsmænd afviste senere at dække det for de fleste patienter .

                      Sikkerhed er et andet ubesvaret spørgsmål med lecanemab, det nye antistof, der bliver testet hos Penn og mere end 100 andre steder. Mulige bivirkninger af lægemidlet omfatter hjernehævelse og blødning, som generelt kan håndteres med medicin.

                      I et tidligere forsøg med lecanemab, for mennesker, der allerede havde symptomer på Alzheimers, døde en person efter at have oplevet hjernehævelse og blødning, ifølge en rapport fra magasinet Science . Lægemiddelproducenten Eisai, der har base i Tokyo, afslørede ikke, om hun modtog stoffet eller placebo, og det har sagt, at ingen dødsfald i forsøget tilskrives stoffet."

                      her link til artikel
                      https://www.inquirer.com/health/lecanemab-alzheimers-drug-eisai-biogen-ahead-trial-20221228.html

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • SolsenS Offline
                        SolsenS Offline
                        Solsen
                        wrote on sidst redigeret af
                        #268

                        Den tredje person der er død i Lecanumab forsøget var i placebogruppen under forsøget. Men modtog Lecanumab i OLE (open label extension) efter forsøgets afslutning.

                        Biogen har ikke oplyst dette på CTAD, hvilket de bebrejdes for.

                        1 Reply Last reply
                        5
                        • SolsenS Offline
                          SolsenS Offline
                          Solsen
                          wrote on sidst redigeret af
                          #269

                          Anavex...Mayomobile som efter min vurdering er den bedste skribent på Ihub laver noget på youtube fremadrettet skriver han på Facebook.

                          Tror han optræder under nyt alias på Ihub, hvor et nyt alias har indlæg, der ligner det han er fokuseret på nu.

                          Link Preview Image
                          Dr.Oph Latest Posts - Profile | InvestorsHub

                          Latest message board posts for Dr.Oph across iHubs stock market investing and crypto discussions.

                          favicon

                          InvestorsHub (investorshub.advfn.com)

                          Han mener, at Anavex har lavet AD forsøget, med henblik på de europæiske myndigheder, der godkender her - EMA og Nice.

                          Han mener, at det er CDR-SB scoren, der skal bane vejen. I de tråde der er oprettet udregnes denne til 2, hvor kriteriet for approval i europaer er godt 1,6 - hvilket de monoklonale antistoffer, Aduhelm og Lecanumab ikke opnår.

                          Spændende at følge og kun et gæt på at det er Mayomobiles indlæg.

                          1 Reply Last reply
                          9
                          • F Offline
                            F Offline
                            Fandel
                            wrote on sidst redigeret af
                            #270

                            Ja det er mega spændende. Tak Solsen...

                            1 Reply Last reply
                            5
                            • SolsenS Offline
                              SolsenS Offline
                              Solsen
                              wrote on sidst redigeret af
                              #271

                              Det er selvfølgelig forskellen mellem CDR-SB scoren i placebo og den behandlede gruppe der er godkendelseskriteriet.

                              For de to behandlede arme sammenlagt målt imod placebo blev forskellen mellem CDR-SB scoren opgjort til godt 1.

                              Men forventningen er, at der senere vil fremkomme en eller flere opgørelser hvor den gruppe med største dosis eller en anden relevant gruppe (biomarker baseret), hvor den ønskede forskel er mere end 1,63, som er godkendelseskriteriet hos EMA og Nice.

                              Link Preview Image
                              Anavex Life Sciences Corp (AVXL): Only one way to acquiring market authori...

                              Dr.Oph: Only one way to acquiring market authorization according to NiCE and EMA alzheimer's disease guidelines is the biomarker targeted treatment. Beca...

                              favicon

                              InvestorsHub (investorshub.advfn.com)

                              Ser på Ihub at Mayomobile svarer den nye skribent så måske ikke samme person 🙂

                              Jeg forstår godt, at Anavex har fokuseret på EMA og deres kriterier for godkendelse. USA og FDA er en usikker størrelse pga, at der er mange penge involveret. Tror dog, at presset på fda er stort efter deres Aduhelm skandale.

                              1 Reply Last reply
                              6
                              • M Offline
                                M Offline
                                MayoMobile
                                wrote on sidst redigeret af
                                #272

                                I still go by MayoMobile. I do like a lot of what the new poster (Dr. Oph) is saying. I didn't read his post regarding CDR-SB, but it is clear by EMA's 2018 Alzheimer's Guidance that they prefer CDR-SB as a secondary endpoint with two primary endpoints for cognition and functional living (ADAS-COG & ADCS-ADL).

                                In any case, Blarcamesine is vastly favorable over Lecanemab for approval - especially according to EU historical precedence and published guidance.

                                P.S. I am glad to have planted the EMA-focus seed in the community and that there are others doing the DD as I have been a bit busy this holiday season. I have all the information - just not compiled yet,

                                1 Reply Last reply
                                10
                                • D Offline
                                  D Offline
                                  deleted-user
                                  wrote on sidst redigeret af
                                  #273

                                  Anavex Nyt skattemæssig år starter i US i dag.

                                  I går den 28. december var det således sidste dag, hvor evt. tab skulle realiseres.

                                  • må være noget med at valør datoen skal være i indeværende skatteår i US.
                                    I DK er det til sammenligning jo som bekendt den 31. december.

                                  Mulighed for friske penge og nye satsninger fra investorer.

                                  Tak for dit store og dedikerede arbejde MAYO!!!
                                  Tror også EMA vejen er bedre for Anavex - evt. også Australien!

                                  1 Reply Last reply
                                  9
                                  • SolsenS Offline
                                    SolsenS Offline
                                    Solsen
                                    wrote on sidst redigeret af
                                    #274

                                    TDT123 godt set 🙂

                                    1 Reply Last reply
                                    3
                                    • TDT123T Offline
                                      TDT123T Offline
                                      TDT123
                                      wrote on sidst redigeret af
                                      #275

                                      Heftig ændring på calls procentmæssigt

                                      109055_Screenshot_20221229_190146_Finance.jpg

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • TDT123T Offline
                                        TDT123T Offline
                                        TDT123
                                        wrote on sidst redigeret af
                                        #276

                                        Tak Solsen 🙂

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • B Offline
                                          B Offline
                                          Boersboe
                                          wrote on sidst redigeret af
                                          #277

                                          Anavex
                                          @TDT123

                                          Kan du tolke på calls informationen? Jeg mener, $9 er jo ikke specielt meget. Taler vel for at kursen ikke bevæger sig meget over $9 i dag?

                                          Jeg er ikke sikker på, at jeg helt forstår calls og puts. Reelt er det vel blot endnu en måde at gøre aktiemarkedet til et betting marked - lidt ala shorts.

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Tilmeld Log ind

                                          • Log ind

                                          • Har du ikke en konto? Tilmeld

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger