ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!
-
Anavex... Korrekt at det ikke er 2-73 der er brugt.
Men understreger endnu en gang at platformen Anavex benytter har mega potentiale.
Lidt mere om virkemekanismen, som jeg endnu ikke helt forstår

https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=169786480
-
Anavex...Lidt TA som måske er i spil.
Inverted head and shoulder:
https://stockcharts.com/h-sc/ui?s=AVXL&p=D&yr=1&mn=0&dy=0&id=p29176865071Ikke at jeg vil anbefale at købe på dette signal, men der er en mulighed nu for at vi ryger op gennem modstanden omkring $+13 med target lige under $20
Ihub er blevet et diskussionsfora, hvor al tvivl bliver smidt ind. Men på baggrund af det vi har set tidligere med Blarcamesine i AD mv samt AD forsøgets størrelse og begrænsninger i forhold til rekruttere patienter så er jeg meget positiv på forventede resultater.
Vi har set signifikante resultater (p<0,05) og potente Cohens D estimater på meget små forsøg så det relativt store AD fase 2b/3 med 509 pts giver os en god mulighed for at komme godt i mål.
-
Anavex En sjov detalje - Anavex`s Nell Redbowe kender åbenbart moren til Elon Musk, hvis man da kan stole på de sociale medier?
Det er nemt at manipulerer billeder mm. i dag.
AVXL: Anavex Life Sciences Corp Latest Stock Price, Analysis, News and Trading Ideas
Get real-time Anavex Life Sciences Corp (AVXL) stock price, news, financials, community insights, and trading ideas. Join 10 million+ investors and traders tracking markets in real-time on Stocktwits.
Stocktwits (stocktwits.com)
Havde jeg som Elon muligheden for at fremme udviklingen af noget medicin, der evt. kunne forhindre ens forældre i at udvikle demens, så gjorde man det nok.
Elon er jo lidt skæv og vild, så ikke utænkeligt, at han kunne finde på at investere voldsomt i Anavex.
Et pudsigt sammenfald, men med kommende og efter min overbevisning gode resultater, så vil alle stå i kø for at få en bid af potentialet og investerer i Anavex.Indtil videre må vi bare afvente nyheder - ellers følger kursen bare resten af XBI-indekset og påvirkninger fra rentepolitik og anden geopolitiske situationer.
-
Markerne er meget dystre i oejeblikket takket værre Powells 8 minutters tale hvor de rigeste i USA mistede ca 78 milliarder $.
Os små investorer har også mistet et god del af værdierne i portfoliet, jeg har i hvert fald.
I casen med Anavex er det selvfølgelig ikke nu man skal sælge hvis man tror på casen, data fra AD2/3 kommer jo som bekendt til efteråret.
Synes nu at der er en del negativ skriveri på Ihub men jeg læser kun nogle få posts nu om dage da nogle af dem diskuterer det same dag efter dag og jeg gider ikke at høre på dem mere, data vil snakke for dem selv, punktum.
Elon Musks mor er jo også foto model så Nell Redbowe og hende har nok mødt hinanden igennem den branche.
Hvad der kan komme ud af det mht Anavex er kun vild spekulation så her kommer lidt fra mig:
Man ved aldrig hvor man har den meget excentriske Mr Musk, ha-ha, men har hørt at han vist godt kan lide flotte damer (nå ja, host-host), så hvis hans mor nu itruducerer Nell til ham så ...................Ser ud til en rød dag igen i dag men det er vi jo vandt til nu.
-
Jeg vil afvente at den går under 9, og gerne tæt på 8 før jeg shopper ind.
At jeg afventer dette niveau, kan selvfølgelig betyder at nyheder kan trække kursen op, og man dermed mister chancen for en hurtig gevinst, men jeg har nok pt. Så skal jeg Trade lidt, skal der være bedre odds, set ud fra market generelt i øjeblikket.....
Ser da meget gerne at vi stiger mod 40$ frem for at kursen falder under 9. Men som market er nu, og med den lille volume der er i anavex, så det "bare" en sur investor der trække børneopsparingen ud igen af casen.
Vi har set flere gange at en lille volume i anavex, stadigvæk kan giver kursfald på op mod 10% Desværre.
Håber snart på noget nyhedsstof med kød på, og ikke kun nyheder om allerede annoncerede data på hylde 2 og 3 og nye prækliniske forsøg, vi skal helt op på hylde 1 før investor og market rigtig tager anavex alvorlig.
Jeg tror dog på at vi rammer jackpot på et tidspunkt.
Mvh
Torben
-
Anavex...Et længere indlæg fra MayoMobile, som jeg glæder mig til at læse

-
Anavex for de som vil læse kan jeg indskyde at obfuscate=skjule ?. Nå spøg til side, en svær omgang for os dødelige. Mayas delkonklusioner er dog til at tage og føle på. Alt i alt tegner det stadig godt, men maya mener at der skal mere forskning til før det bliver endeligt bevist om vi står med hønen eller ægget om jeg så må sige.
Heldigvis får vi snart, om ikke endelig vished, så i hvert fald en stærk nok indikator på om vi har en vinder. Alzheimer's 2b/3 lige om lidt afgør for mig om jeg beholder eller sælger. Jeg håber at han pr vil være skarp, med præcise entydige data, og ikke indeholder ordet intriguing.
Pøj pøj til os
-
Den var oppe i 1000$ i starten af AH...
Mon reddit har en finger med i spillet https://finance.yahoo.com/news/addentax-group-corp-announces-uplisting-204000739.htmlSÅ ER DER IKKE MERE SPAM...
Men det vel det vi alle håber sker i lille anavex

-
Anavex. Annelise gør forsat fremskridt i RETT OLE.
Annelise Buda on Instagram: "Annelise did so well at physio today. Independant standing, fantastic sit to stands and awesome use of her hands and arms. Never under estimate this girl. She is so strong and never gives up. #rettstrong #annelisesarmy #rettsyndromeaustralia"
22 likes, 2 comments - annelise.buda_ on August 29, 2022: "Annelise did so well at physio today. Independant standing, fantastic sit to stands and awesome use of her hands and arms. Never under estimate this girl. She is so strong and never gives up. #rettstrong #annelisesarmy #rettsyndromeaustralia".
Instagram (www.instagram.com)
Hun er datter af formanden for RETT org. AUS og er forsat i Excellence OLE forsøget.
Det var ham der fik Missling overtalt til at åbne RETT forsøg op i Australien.Anavex bruger også Instagram til for at få rettet opmærksom på deres case - indtil videre uden større held, hvis man skal dømme ud fra handelsaktiviteterne.
Instagram
Create an account or log in to Instagram - Share what you're into with the people who get you.
Instagram (www.instagram.com)
-
Anavex. Min. 7 milepæle på 4 mdr. iflg. sidste CC.
Dvs. ca. 1 hver 14. dage i gennemsnit resten af året + det løse - evt. FDA udmeldinger, partneraftaler, større investorer mm.
Tror dog at bl.a. Excellence først bliver i starten af 2023.
Bare vi får gode data i Alzheimer fase 2/3 i år, så må resten godt trække ud for min skyld.-
Top-line data ANAVEX
2-73-AD-004: Potentially pivotal Phase 2b/3 AD clinical trial - expected fall 2022 -
Data of 48-week OLE PDD Phase 2 study - expected by end 2022
-
EXCELLENCE completion: Potentially pivotal Phase 2/3 pediatric RTT clinical trial - expected by end 2022
-
Initiation of ANAVEX
2-73 imaging-focused Parkinson's disease clinical trial - expected 2022 -
Initiation of potentially pivotal ANAVEX
2-73 Phase 2/3 Fragile X clinical trial - expected 2022 -
Initiation of potentially pivotal ANAVEX
2-73 Phase 2/3 clinical trial for the treatment of a new, rare disease indication - expected 2022 -
Initiation of ANAVEX
3-71 Phase 2 clinical trial for FTD, schizophrenias and Alzheimer's disease - expected 2022
-
-
Anavex...Præsentation af Kaufmann i Rett (Canadisk rett organisation)
https://youtu.be/ZZvPIFcrRFILondon og Canada åbner eller har åbnet sites. Så nu er den endelige rekruttering begyndt til Excellence studiet, der tager 12 uger.
Vi skal nok være heldige, hvis vi ser data i år. Men Kaufmann sagde dag, at de arbejdede med stringente timelines.
God interesse fra deltagerne i at melde deres rett børn ind i studiet.
Kaufmann sagde afslutningsvist, at hans motivation for at arbejde i Anavex var, at han besluttede sig for at skulle være en del af noget der kunne gøre en forskel - noget i den retning og meget opløftende for rett pts og investorer.
-
-
Anavex Annelise i RETT - for os der ikke har FB.
Annelise er som tidligere nævnt datter af formanden for RETT.org AUS og ham der fik Anavex og 2-73 til AUS - vi ved hun får 2-73 i et OLE forsøg.
For en sygdom, som ellers kun går en vej, så virker det meget overbevisende, at hun endda oplever fremskridt - over en 3-4 årig periode.
2-73 må alt andet lige spille en rolle i hendes fremskridt - træning og omsorg alene har også en stor betydning, men tror ikke ligefrem at det kan give en regenerering af RETT.A snippet of our day. Thank to to all who have helped make today a success.
In 2018 Annelises scoliosis worsened and it was no longer safe for Annelise to be out of her wheelchair at school. 2018 was also the year Annelise had her first back surgery and lost her ability to walk independantly.
It has been 4 years since Annelise was able to walk around her school, UNTIL TODAY!
I am so incredibly proud of Annelise, The first few laps where with the assistance of her walker and she finished off with a final lap with just mum helping. This inspiring young lady bought some to tears to see her reach this accomplishment. Annelise was overjoyed and indeed was so proud of herself.
In the past 4 years to reach this goal we have had a lot of help to get Annelise to where she is today, from her surgeon, her therapist, medications including Anavex 2-73 and most of all the love and support from our friends and family. annelise im so happy you stood tall today, you where so proud of yourself and so you should be, In the end all the hard work comes down to you. Your strength will and determination shone today. I am so proud of you. -
Smider en ordre ind i åbningen, den rammer mit target, om det fordi der er kommet data fra BIVI er ikke til at vide
Mvh
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
kun 2 * har jeg prøvet stigninger som denne i Kbio og NBY ...