ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!
-
Anavex med pricetarget $40 fra Berenberg https://quantisnow.com/insight/3061069
Kunne vi komme over $10 på den analyse ?
-
Anavex. Super "salgsvideo" fra Anavex og øget fokus.
Hilsen fra ferielandet.
Med disse to links kan man på relativ kort tid få et overblik over casen Anavex:
På dette tidspunkt sidste år fik vi super data fra PDD fase 2 for 14 uger - og en kursstigning til ca. 30 $.
Derfor burde vi kunne forvente data fra PDD OLE 48 uger her 1 år senere.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04575259Samtidig må AD fase 2/3 forsøget også være afsluttet inden for de næste uger.
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03790709Vi ved også at nogle patienter fra AD forsøget nu er på +2 år i ekstension, hvor Anavex har adgang til udviklingen/effekten over en længere periode.
Sammen med øget opmærksomhed fra anerkendte analytiker, der nu kun vil øges fremadrettet, så bliver Anavex svært at komme udenom for investorer, der har fokus på biotek og for nogle af de allerstørste indikationer overhovedet.Anavex er en tikkende bombe - både for investorer, men især også for de ca. 8.500.000 shortede aktier, der vil kunne smide benzin på bålet ved inddækning som følge af evt. gode nyheder i den nærmeste fremtid.
Spænd sikkerhedsselen og nyd turen! -
Anavex Positiv og sammenfattende artikel pr. 24. juni.
AVXL is among the most compelling stories in small caps targeting the holy grail of medicin!!
-
Anavex HYST - tænkte at starte en ny tråd ved først kommende lejlighed - forhåbentlig med noget godt nyt/milepæl allerede i denne uge.
Der er efterhånden en del gode link mm. i denne tråd, f.eks. R & D linket - håber I så evt. vil tage de vigtigste med over i en ny tråd, som I finder nødvendige.
Finder det vigtig, at en evt. ny investor får hovedpunkterne i casen fra starten af i en ny tråd.
Tasso1 -
Anavex...Da selskabet står overfor store data readouts og vi må forvente gang i kursen - op og ned i kommende måneder - kunne det måske være en ide, at spørge Helge om en chat. Med historik knappen i chatten vil man kunne se hele chatten igennem så langt den har eksisteret.
Hvad mener I ?
-
Anavex Solsen - er ikke helt med på hvad du mener. Det vigtige for mig og nok en del de som følger denne tråd er, at kunne finde de sidste relevant indlæg og links nemt og overskueligt - synes nuværende form fungerer ganske udmærket for mig.
Samtidig er det også relativt nemt at finde tilbage til ældre indlæg og links - ved ikke om det er det du mener kan forbedres?
Synes i det hele taget at der er flere og flere, der bidrager til en meget fin dækning af casen - mange tak for det!!!Ja de næste uger og måneder kan blive særdeles hektiske og afgørende for Anavex!
-
Hej Solsen, I siger bare til hvis I ønsker det. Det har jo fungeret suverænt med Genmab gennem 14 år. Det høje faglige indhold kan ikke beklikkes der.
-
Anavex... Chatten ligger nede i højre hjørne af Proinvestor. Klik på "Chat" så åbnes den. I øverste bjælke kan man så vælge, hvilken chat man vil se og evt. deltage i.
Fordelen vil for mig at se være, at vi slår op på aktuelle indslag med det samme. Og med "Historik" funktionen kan ældre indlæg findes og fastholdes. Man skal altså ikke finde gamle debattråde at søge i.
Mit foreslag var ikke, at både have debattråde og chat kørende sideløbende. Men som med Genmab, at have chatten som hovedleverandør til nyheder, links, kommentarer, etc.
Blot et forslag, som der naturligvis skal være tilslutning til ellers er en død chat jo ligegyldig. Dobbeltindlæg er også uden værdi.
-
Anavex Har ikke noget chat i højre hjørne, men kan godt finde f.eks. Genmab under chatgrupper og kan også se aktiviteten - men har efter ca. 40 min. stadig ikke fundet ud af, hvordan man skriver et indlæg???
Så dukker der pludselig en chat op i en mindre forme i højre side af skærmen, men heller ikke her kan jeg lægge noget op - men historikken er hurtig at overskue, hvilket er et plus.
Har ingen problemer med gl. og nye indlæg i det gl. format, som Anavex kører i nu - synes dog stadig at det er lidt bagvendt og akavet at søgning via Google nogle gange er nødvendigt, hvis Anavex tråden ikke lige har været aktiv i længere tid eller figurer som mest læste.Må sige at jeg pt ikke er meget varm på chatten, med mindre jeg kan få lært funktionerne i chatten.
-
Speaking of which, I hope you enjoy my newest update: https://www.sotcanalytics.com/update-compendium
-
@Tasso - Vedr. chat. Tror måske du først skal tilmeldes en chatgruppe (under Chatgrupper -> Tilmelding) før du får en sort bar nederst, hvor der th. er et chat icon. Der er fordele og ulemper ved en chatgruppe. Den er primært egnet til kortere indlæg og er som standard sorteret med nyeste øverst - der er såvidt jeg kan se ikke mulighed for at indsætte grafik ud over smileys. Så grafer og andet skal være links til andre websites.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind