ANAVEX NY TRÅD!! FEBRUAR 2022 POSITIV AVATAR FASE 3!
-
Anavex H. C. Wainwright den 25. maj
Webcast kl. 18.00 DK-tid
Dagen efter GF og evt. vedtagelse om 500.000 aktieoptioner til CEOen.
Tildeles optionerne sættes prisen typisk til dagens kurs på den pågældende dag - dvs. slutkursen den 24. maj.
Det ville derfor være nemme penge at tjene for Missling, hvis han kunne få tildelt optioner til f.eks. kurs 10 $ den 24. maj og så gå på med evt. gode nyheder på CC hos Wainright dagen efter.
Ren spekulation!!! -
Anavex H. C. Wainwright fastholder kursmål 42 $!
Spændende at se, om de også mener det samme efter webcastet den 25. maj, som afholdes hos dem selv.
Men 42 $ ville da være en fint til en start! -
Anavex Måske ikke så interessant som i håber på, men her lige lidt.
Jeg får hver dag mail 2 gange fra virksomheden i vedhæftede link. Hvis man har US biotek er det en mega god måde at følge med på, også i dem man ikke ejer. Mails kl 15 om premarket movers, samt nyheder fra pipelines (om nogen). Senere om natten om lukkekurser, de største fald/stigninger på dagen.
Denne mail er interessant for dem som ikke helt er med på hvad der menes med alle de fine ord i PR fra viksomhederne. Anavex er brugt som eksempel, selvom det er gamle nyheder nyheden eksemplet omhandler. Her link:
https://mailchi.mp/biopharmcatalyst/topnashcompanies22-474469?e=7ee7d05409Det er gratis
VH
MM -
I det jeg skriver, at det er gammelt nyt, derfor ikke interessant. Gider ikke ævle, har aldrig ævlet. Har stadig mine, hvis det kan ændre dit billede.
-
Anavex Generalforsamling og H.C. Wainwright.
Havde ikke mulighed for at koble på GF den 24. maj.
Iflg. indlæg IHUB og Stocktwist, var der som forventet ikke meget nyt - ellers skulle dette også have været annonceret før GF.
Anavex nævnte dog, at de går efter "compassion" brug i RTT - hvornår og hvordan blev ikke omtalt.
Div. milepæle/tidshorisonter fra forsøgene blev gentaget.
Der var dog heller ingen negative udmeldinger - så en lidt lunken omgang.
Der skulle dog komme en officiel udmeldelse vedr. vedtagende forslag mm. fra GF.
(Har bl.a. ikke kunnet finde ud af, om forslaget om de 500.000 optioner til CEO´en blev vedtaget - men det forventer jeg, da "instutionals" normalt tilslutter sig ledelsens forslag)I dag den 25. maj kl. 18.00 er Missling så på Wainright.
Forventer heller ikke her noget afgørende - ellers havde vi nok fået noget her kl. 13.00.
Af og til på større konferencer, dels nye oplysninger ofte umiddelbart før man går på, men tror ikke Wainright tæller her.Man må nok afvente tilbagemeldinger fra de forskellige forsøg - resultater og opstart mm.
Der blev på GF skruet lidt op forventninger til der R % D dag den 21. juni, hvor der ville komme nyheder/opdateringer op til mødet.Mit bedste bud på kommende udmeldinger i nærmeste fremtid:
OLE 48 uger PDD afsluttet.
Fase 2/3 48 uger AD afsluttet.
R & D den 21. juni.( div. nyheder )Herefter:
TLD OLE PDD ( juli - sep. )
TLD fase 2/3 AD ( okt. - dec. )
TDL RTT Excellence nok først i slutning 2022 eller start 2023.Slutning 2022/start 2023:
(2-73) Opstart af Fragil X, Parkinson fase 3 og Parkinson MJFF mm.
(3-71) Opstart af fase 2 i AD, FTD og skizofreni.
Vi kan kun afvente og indtil da følge XBI-indekset og ellers håbe på en konturændring.
-
Anavex H.C. Wainwright.
Igen en rigtig fin gennemgang af pipeline og de hidtil opnåede resultater, men intet nyt.
Der var dog en lille slutbemærkning vedr. cashbeholdingen, der rækker til 5 år - her bemærkede Missling, at så lang tid ville det ikke gå før Anavex blev kommerciel.
Der hersker hos Anavex/Missling (som forventet) ingen tvivl om effekten og casen.
Vi må bare hænge på lidt endnu.
Missling henviste igen til R&D dagen den 21. juni - her må Anavex alt andet lige have noget nyt med i posen - for gennemgangen, uanset kvaliteten, så kunne de fleste trofaste aktionærer nok hele dagens gennemgang næsten i søvne.US markedet er åben torsdag og fredag, men har lukket mandag den 30. maj.
God ferie!
-
Anavex...Fik tid til at høre webcastet.
Stadig vanvittig spændende og vildt potentiale.
Han taler rigtigt nok om, NÅR de bliver kommercielle og er meget overbevisende omkring Blarcamesines virkning.
Der blev også varmet op til R&D dagen, hvor de vil forklare hvorfor kvinder får AD tidligere end mænd.
Jeg glæder mig til den 21. Juni og kursen bekymrer jeg mig ikke om.
-
Anavex MAB - et bud kunne være mit 5 indlæg længere oppe - "103686"
Alt er stort set "bombet i smadder" i år - bogstaveligt talt!
Men grundlaget/casen for min nu 7 års investering i Anavex, er kun blevet bedre og bedre - vores tid skal nok komme, når afgørende data bliver leveret allerede i indeværende år! -
Anavex ... Institutional ownership er på relativ korttid steget fra ca 35% til godt 40 %
https://images.fintel.io/us-avxl-so.pngTendensen har været der længe jf figuren.
Håber profferne også er overbeviste om at noget spændende er forestående.
Pærenemt at banke kursen ned for herefter at akkumulere.
-
Anavex Ja Solsen - det højeste andel "Institutionals" hidtil.
Bemærk, at andel ikke er opdateret af en eller anden grund på linket - andelen er reel 40,42 % pt.
Bemærk også, at andel opkøb via. XBI-indekset er øget med 62,2 % fra 2.500.000 til nu 4.100.000 aktier pr. den 27. maj 2022.
Dette kunne tyde på en større og tilbagevende risikovillighed i hele sektoren (mindre/opstarts biotek) generelt.Tror også, at disse "Institutionals" ikke har øget for sjovt, men at de ren faktisk satser på at få et afkast!
Samtidig indskrænkes andelen af "frie" aktier også på markedet, så shorts har lidt færre aktier at lege med og måske kan komme lidt i klemme ved evt. gode nyheder.Tålmodighed!
-
Anavex ... Linket jeg lagde ud ligger nederst på dit link og blev benyttet for, at kunne se den overbevisende historik i udviklingen af de institutionelle investores stigende ejerandel målt i antal aktier.
Kursudviklingen er tillige vist over tid på linket.
Glæder mig til den 21. juni, hvor de vil fortælle mere om deres sigma1 platform.
-
Hej med jer...
Institutionels opkøb, er ikke nødvendigvis altid positivt, det kan være opkøb til udlån, da anavex ikke lige trender Bull pt. Så kan muligheden også være der satses på yderligere fald.
Jeg bryder mig ikke om at den kan falde med 10% på en volume på kun 500.000 det voldsomt.
Har dog akkumuleret lidt i går. Men det bliver i småtingsafdelingen, hvis den kan falde 10% i går kan den falder yderligere 10 i dag og muligvis 10 i morgen, hvem ved....
Satser dog på at det hele ender lykkeligt, også selvom den er noget tung at danse med i år, og tiden den bare går og går
Jeg har været med en del år og har tjent på aktien, jeg er dog med hele vejen til den bitter ender.
Mvh
Torben

-
Anavex ... Nu er jeg ikke ekspert i short, men hvordan skulle nogen købe Anavex blot begrundet i udlån ?
Linien kunne jo også tolkes som udbrud og gentest af linien.
Men data tæller i biotech. Aktiekurs er underholdning, som en skriver på et IHub, der tydeligt er frustreret.
JPMorgans udtalelse om, at endnu et ben ned i bearmarkedet er en betydelig risiko der holder køberne i ro og flere nervøse sælger.
-
Anavex ... Nu er institutionel owners 34% - kan ikke se nogen ændring i listen ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind