ANAVEX NY TRÅD 2022 - positive resultater for 3-71!!!
-
Hmmm..
Lidt over 80.000 handlet aktier i AH er ikke det vilde, men hvis data er som skrevet, så er der kun en vej..
Jeg handlet ind sidste uge, og forventer ikke at skulle supplere yderligere.Jeg afventer at der kommer klarhed over fadæsen i går
Nu har AVXL efterhånden været med i gamet længe nok, og burde har styr på hvordan fakta data og markedsudmeldinger skal præciseres korrekt, det er lidt til den amatøragtige side.Man har tidligere udtalt at aktionærer de er vigtige for selskabet, så burde man snart kunne forvente at deres pr-afdeling kan finde ud af at håndtere markedsinformation som profesionelle aktører.
information til market skal være præcis og forståeligt udmeldt, så alle os som ikke har den fornødne viden har fået det skåret ud i pap, vi skal ikke screene alle mulige sites for at finde hoved og hale i data og udmeldinger, så er det at folk selv begynder at drage deres egne konklusioner og gætteriet begynder.
Op på hesten igen/Anavex i en nøddeskal
Mvh
Torben
-
Anavex Anavex price target raised to $42 from $39 at H.C. Wainwright!
Eller ca. 280 % over nuværende kurs på aktien!
Mon ikke der kommer flere udmeldinger fra analytikerne i løbet af dagen!Forventer også en helt klokkeklar PR fra Anavex her kl. 13.00 - med affejning af de løgnagtige påstande fra Adam F...! - ikke kun et par linjer på deres hjemmeside eller på twitter.
Egentlig burde Anavex sagsøge og stille ham til ansvar eller som minimum anmelde sagen til SEC.
Bortset fra den økonomiske skade, kan sådanne usande udtalelser gøre det sværere at få et produkt godkendt eller trække processen i langdrag, så nødlidende patienter forhindres eller må vente endnu længere på en effektiv behandling!Hvis flere har lyttet til ham, kan disse investorer have mistet mange penge.
Anavex faldt f.eks næsten 20 % en overgang, hvor den måske burde have været oppe med 50 % (eller 100 % svarende til ACAD stigning i MC)- dvs. en MC forringelse på 70 % eller ca. 700 mill. $ - denne regning burde sendes til Adam F..., samt en bandlysning fra alle aktieplatforme og 10 år i spjældet!- Dette var kun den milde version jeg havde i tankerne:)
-
AF refererer jo blot til clinical trials, der korrekt nok fik ændret endpoints to uger før datafrigivelse. At manden nok ved bedre er en anden sag.
Tror faktisk ikke man kan komme efter ham.
Men man kan jo spørge sig selv hvordan så mange uvidende investorer hopper på den påstand ?
Anavex er selv delvis årsag i misseren og må gøre det bedre i fremtiden.
FDA bør jo om nogen vide bedre, hvorfor det ikke får betydning for godkendelsesprocessen.
Ro på og lad data sive ind hos profferne så kommer stigning i aktiekursen.
-
Skal man sige noget positivt om dagen igår, så er det at vi fik det flush-out man typisk ser i en nedadgående trend som Anavex har været på i et par måneder. Det kunne tænkes at en god del nervøse, kortsigtede investorer solgte fra og vi forhåbentlig kan se fremad, og opad, herfra.
Jeg supplerede selv yderligere med en 20% andel i $10.60 i går.
-
Jeg tror det bliver meget svært at komme efter Frankenstein, han sagde "måske" i hans Twitter og det er jo ikke ham der direkte banker kursen ned, men en reaktion på hans meddelelse. Hvordan kan det bevises?
Desværre ikke meget at gøre.
Der er nogle som styrer ham, der er mørke kræfter på spil tror jeg.
Han har vist nok arbejder for Kramer fra Mad Money.
-
Anavex En ting er, at AF fordrejer ændringen af endpoints ( mod bedre viden, hvis han har fulgt bare lidt med i casen ) - noget andet er, at han udtaler, at forsøget derfor er slået fejl!
Denne konklusion kan han umuligt være kommet til 3 min. efter Anavex PR vedr. Avatar.
Dette er efter min mening bevist manipulation mod bedre viden.
Nu har han jo fået at vide, at det hele er på foranledning af FDA, så har skal han trække udtalelsen tilbage og beklage misforståelsen.
Dette er langt fra første gang AF laver disse numre - mere reglen end undtagelsen.Er dog helt enig i, at Anavex har forsømt løbende at holde os aktionærer og div. hjemmesider opdateret - dette kunne langt henne ad vejen, have forhindret unødige spekulationer og sårbarhed over for negative kræfter.
Forhåbentlig har Anavex og Missling lært noget fremadrettet!
-
AF virker stadig som han mener det er en fejl. fra twitter;Translaton: $AVXL refuses to answer questions about why it changed the endpoints of its AVATAR clinical trial just weeks before disclosing results.
Company offers no evidentiary proof that FDA is aligned with the changes.
Onward!
-
-
Håber virkelig at historien i går giver plads til eftertanke hos Missling og den øvrige ledelse i selskabet.
Det er vel egentlig fuldstændig uforståeligt at et møde med FDA, der resulterer i en ændring i et studie design IKKE udløser en pressemeddelelse og/eller anden form for markedskommunikation. Det er jo ikke en inferiør hændelse/afgørelse, hvilket ikke kun Feuerstein men også mere seriøse biotech journalister som fx. Annalee Amstroong, der skriver til Fierce Biotech, noterer.
Missling & co. kunne lære lidt af "bedste" hos ANVS
der viser hvordan det bør gøres, se
https://finance.yahoo.com/news/annovis-bio-announces-positive-fda-140000827.html -
Super spændende produkt, som firmaet er ved at udvikle, men aktien virker lidt som en skummel meme-stonk. Flyver ned på gode nyheder, fyldt med FUD på Twitter, der leder tankerne hen på måden folk snakker om kryptovalutaer. Og så en ledelse, der ikke engang kan finde ud af at kortslutte en simpel kommunikationsfejl. Ret vildt. Forstår godt, at folk ikke gider at være med. Virksomheder med gode produkter er kun så god som deres ledelse. Virker ret ærgerligt, da det de forsker i er nogle sygdomme, som mange ville have gavn af behandlingstilbud for. Men når den ikke engang stiger på hamrende god data, hvorfor er det så præcis, man skal være aktionær i det her?
-
Enig...........
Hvis de data er korrekte, så det sgu vildt nok at ingen kan se lyset...
Det virker noget dystert mørk og særdeles underligt, at man ikke med det samme går på barrikaderne og fremlægger 100% valide fakta/data og hermed forsvare sit livsværk igennem mange år....Selv i et volatilt market som nu, ville korrekte data af denne kaliber give en større optur, og det er det der kan undre.
Nå jeg bliver dog stadigvæk hængende, også selv jeg stille og roligt begynder at miste interessen for Missling og Co.
Mvh
Torben
Som skrevet jeg skal ingen steder, men er bare lidt træt af anavex og deres historik.
-
Anavex ... De er en trussel for mange store Pharma, hvorfor big money gerne vil lukke munden på dem.
Der er penge nok i kassen og poison pille på plads.
Har svært ved at se, at de ikke vinder på sigt.
De har svaret på AFs påstand med false and untrue. Ikke behov for yderligere dialog med den mand.
Man skal være opmærksom på, at der pludselig kan dukke en retssag op imod dem for fejlen på clinical trials. Endnu et kneb fra den sorte verden til at skræmme investorerne.
Anavex skulle begynde med at udlicencere Blarcamesine i Rett til et stort Pharma udenfor US så vil der komme tiltro til projektet.
Shorterne har måske så mange penge, at de kan holde kursen indtil AD resultaterne i håb om manglende succes her.
Tålmodighed.
-
If anything you just affirmed why one should at least be a trader in AVXL. But to answer your real question, long holders over the last 2-3 years have enjoyed 400%+ gains multiple times.
-
Anavex ... CEO Jan van der Winkel (Genmab) lærte mig, at aktiekursen på et selskab har sit eget liv.
Blarcamesine beviser igen og igen i forsøg, at det virker i end og meget svære sygdomme, som mange mange store selskaber fejler i.
Sidstnævnte er det der betyder noget på langt sigt. Kursudsving er kun bump på vejen.
Helt tydelig, at kursen holdes i et snævert interval - alt andet lige ville der være større daglige udsving efter en fase 3 offentliggørelse (første stof for firmaet).
-
Enig mht. præparatets betydning, men er også ret sikker på, at CEO og den øvrige ledelse er en ret vigtig faktor, hvilket Genmab vel egentlig er et godt eksempel på. Husker du Danmarks højst lønnede CEO ?

https://www.berlingske.dk/karriere/fra-religion-til-biotek -
-
Pointen er, at nok uanset hvad Anavex har gjort så ville dette nok være sket alligevel.
Muligt at den forsinkede opdatering på CT har gjort det lettere at skabe forvirring....
Kun tiden vil vise os hvornår belønningen i form af kursstigninger kommer. Blarcamesine virker !!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind