ANAVEX NY TRÅD 2022 - positive resultater for 3-71!!!
-
Artiklen er bag ved en betalings væg men stadig værd at kigge på og godt nyt for Anavex.
Muscarinic Acetylcholine Receptor Market - increasing demand with Industry Professionals: Anavex Life Sciences Corp, AstraZeneca Plc
-
Den artikel er lidt svær at blive klog på når man er lægmand på området! Anavex xx% af Muscarinic Acetylcholin Receptor Market, og uden nogle godkendte produkter endnu ? måske en venlig sjæl kan forklare nærmere

-
Jeg har prøvet at finde ud af lidt mere om the "firma" som har lavet publikationen og bliver ikke rigtigt klogere, så det nok en meget tvivlsom kilde, desværre.
En på Ihub siger at det koster 3000$ for adgang og at det er fusk!
Beklager at jeg har postet den da jeg ikke kan lide fuskeri.
-
Jeg har været med på vognen i nu over 4 år og er altså rimelig tålmodig. Det har dog altid været lidt foruroligende for mig, at der aldrig er "insider" køb;
https://www.marketbeat.com/stocks/NASDAQ/AVXL/insider-trades/
Er der nogen der ved om de ansatte har en eller anden form for "aktiebonus" ordning? -
Missling, the directors, and the board, all receive healthy milestone-based share purchase options. Honestly, they have no real need to buy shares outright.
-
I am proud to release my publication for those interested in a semi-lengthy read.
The home page features a condensed write-up with the complete analysis for PDF download the bottom of the page. Please note that the site is still in beta, and will likely see some amendments to readability in coming days.
Site is still being indexed by Google so might have some link-ability wonkiness for a short time
-
Fantastic job MM, many thanks for your hard work and dedication,I never seen anyone on the different boards with better understanding of Blarcamesine than you and I fell humbled you bother posting here on the relative small ProInvestors board.
I really hope your publication will be published in Seeking Alpha and other investor related sites.
You should send one printed hard copy to the Rockefeller center, ATT Dr Missling
-
Anavex SuperMayo!!!
-
Incredible data, massive effect sizes (1.91?!?!) in RSBQ and CGI-I. Safety was solid. Ill be listening in to the CC in an hour and updating on my site later today. GREAT MORNING
-
Jeg er bare så glad lige nu, og lettet, det lover godt for fremtiden, rigtigt godt.
Tillykke til Tasso som startede Anavex tråden her på ProInvestor og der kom flere og flere på holdet som tiden gik, håber at alle holdete på deres aktier.
Nemlig Solsen.
Jeg tror de ændrede ende punkterne sidste år sammen med Ecellence forsøget med FDA godkendelse.
Ham skidtkarlen A.F. har indtil Missling er på konferencen at dække hans short position ellers bliver han brændt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
2-73 (Blarcamesine) AVATAR Phase 3 Trial met Primary and Secondary Efficacy Endpoints